וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי רטאייקאוסקי חשפה זמר שתקף אותה מינית

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 9:11

הדוגמנית ההורסת כתבה בספרה החדש שהזמר רובין ת'יק חפן את החזה שלה בזמן שצילמו יחד קליפ לפני כשמונה שנים: "בזמן אמת, לא הגבתי כמו שהייתי צריכה". וואלה! סלבס זועמת

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
אמילי רטאייקאוסקי/GettyImages

הדוגמנית הרותחת אמילי רטאייקאוסקי פרצה לחיינו לפני כשמונה שנים, כשהשתתפה בקליפ הפרובוקטיבי לשיר "Blurred Lines" של הזמר רובין ת'יק. בספר חדש שכתבה הדוגמנית, היא חשפה שעברה תקיפה מינית על ידי ת'יק עצמו בזמן ששהו על סט הצילומים.

"פתאום, משום מקום, הרגשתי ידיים קרות וזרות חופנות את החזה שלי מאחור. זזתי, הבטתי אחורה ורובין עמד שם. הוא חייך אלי ומעד, כשלפתע שמעתי את הבמאית של הקליפ שואלת אם אני בסדר. הרגשתי את תחושת ההשפלה מבעבעת בגופי והייתי נחושה לצמצם את גודל התקיפה. התכווצתי, נמנעתי מקשר עין איתו ולא הגבתי בדרך בה הייתי צריכה להגיב".

אמילי רטאייקאוסקי בקליפורניה, פברואר 2020. GettyImages
אמיצה. אמילי רטאייקאוסקי/GettyImages

לדבריה של הדוגמנית, שהייתה בת 22 בזמן הצילומים, היא החליטה לחשוף את התקיפה אחרי שנים של שתיקה, פשוט כי לא הצליחה להתמודד ולהבין עד הסוף את המשמעות שלה. במאית הקליפ, שהייתה עדה למעשים הקשים, אישה את סיפורה של רטאייקאוסקי וסיפרה מה היא ראתה.

"הם עמדו שנים בפרופיל ואז הוא הגיע אליה מאחור וחפן את החזה שלה. צעקתי לו 'היי, מה נראה לך שאתה עושה? זהו, הצילומים הסתיימו!'. הוא היה שיכור, שחרר התנצלות רפה והלך. הוא הבין שהוא עשה מעשה פסול, אבל לא חשב על ההשלכות שיהיו לו על אמילי".

רטאייקאוסקי המשיכה וכתבה על תחושבת חוסר האונים שליוותה אותה: "בתנועה אחת שלו, רובין ת'יק הזכיר לכל מי שהיה על הסט שהנשים שמשתתפות בקליפ לא באמת נמצאות בשליטה. לא היה לי כוח האמיתי, הייתי הבחורה העירומה שרוקדת ברקע. לא הייתי יותר מבובה בחלון ראווה".

וואלה! סלבס מזכירה שאם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully