וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי: "עד שאלירז הגיע , לא היה גבר בחיים שלי"

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 12:56

הדוגמנית והמגישה סיפרה על התקופה הקשה שחוותה לאחר הגירושים מאייל גולן, אז מצאה את עצמה מגדלת לבדה שני ילדים קטנים. מה השתנה כשאלירז שדה הגיע? וואלה! סלבס צומחת מההריסות

אילנית לוי/יח"צ

לפני קצת פחות משלושה שבועות, אילנית לוי ואלירז שדה הפכו להורים לאחר שלוי ילדה את בתם המשותפת, אריאה. זו הבת הראשונה של שדה, אבל ללוי יש שני ילדים בוגרים מנישואיה לאייל גולן - ליאם ואלין, שמוקפים בחצאי אחים מכל עבר.

הדוגמנית והמגישה, שידועה גם בתור חולת ניקיון לא קטנה, לא תמיד ידעה לנהל משק בית כפי שהיא מנהלת היום. למעשה, ההתחלה הייתה די קשה והגירושים בגיל צעיר אילצו אותה ללמוד דברים חדשים. בישול, נניח.

"לא התחלתי לבשל כי בא לי ומתאים לי. הפכתי לאימא צעירה והתחלתי לבשל כי הייתי חייבת. חייתי עם הילדים שלי לבד המון שנים".

אילנית לוי, אלירז שדה. ניר פקין
חמודים/ניר פקין

למרבה המזל, כל זה השתנה כשהיא הכירה את אלירז: "עד שהוא הגיע לחיי, לא היה לי גבר בחיים שלי. מצאתי בו את הדמות הגברית שאני רוצה עבור הילדים שלי", סיפרה לוי, שהחליטה לנסות את מזלה בתוכנית בישול למרות שזו הייתה אהבה ממבט שלישי.

מי שיתמודד לצידה לא יהיה שדה אלא אשר, אחיה הגדול, שלדבריה "פתח לי את האומץ" בכל הנוגע לבישול. השניים ינסו לכבוש את השופטים בתוכנית "המטבח המנצח VIP" שתשודר בקשת 12 ואם זה היה תלוי בוואלה! סלבס, לוי לגמרי הייתה מקבלת את הקול שלה. תמורת קינוח שווה, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully