וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר ממתקים ומטע אבוקדו: הבתים המטורפים של הסלבס

עודכן לאחרונה: 27.9.2021 / 15:51

ישיבה בסוכה יכולה להיות אפשרות נחמדה לערב יבשושי עם חברים, אז כדי להרים את האווירה קבלו הצצה לכמה מהבתים המטורפים ביותר של הכוכבים האהובים עליו, אלו שהוכיחו שכסף יכול לקנות כל גמחה. וואלה! סלבס מחיר למשתכן

אופרה ווינפרי, ריאיון עם הארי ומייגן. Harpo Productions/Joe Pugliese, באדיבות yes דוקו,
ישיבה קטנה בגינה/Harpo Productions/Joe Pugliese, באדיבות yes דוקו

מצב הדיור בישראל רע ומר ואנשים נאנקים תחת נטל המשכנתא, במידה והם הצליחו לגייס הון ראשוני ולא לשעבד את חייהם לדירה שכורה במחיר מופקע.

מי שלא סובלים מבעיות כל כך ארציות הם כמה מהסלבריטאים האהובים עלינו, שהחליטו לקנות אחוזות ענק ולהגשים כל פנטזיה נדל"נית שחלמו עליה אי פעם. אז רגע לפני שמקפלים את יריעות הסוכה, משליכים את הסכך וחוזרים לידרת החדר בפלורנטין - קבלו את הבתים המטורפים ביותר של הסלבס.

מטע אבוקדו: אופרה ווינפרי

המנחה האהובה אוחזת במספר נכסים שווים ברחבי ארצות הברית, אבל בית הקבע שלה נמצא בקליפורניה. האחוזה המופרעת של אופרה כוללת שישה חדרי שינה, 14 חדרי רחצה, מרתף יינות ואולם תיאטרון. אם תרגישו חנוקים ותרצו לבלות בחוץ, תוכלו לבחור בין אגם מלאכותי, בית תה, מגשרי ספורט, גן ורדים, פרדסים ומטע אבוקדו.

ווינפרי מגדלת בעצמה פירות וירקות ומרבה לחלוק עם עוקביה את התוצרת מעוררת הקנאה. הנכס נרכש ב-50 מיליון דולרים, אולם לאחר שיפוץ מאסיבי ערכו עלה וכיום הוא נאמד בלא פחות מ-100 מיליון דולרים, שזה המחיר של קילו אבוקדו בסופר.

עוד בוואלה!

במיטה ובבריכה: איפה הסלבס אוהבים להצטלם?

לכתבה המלאה

חדר משחקים: קיילי ג'נר

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

הבית של קיילי ג'נר הוא לא הכי גדול או הכי יקר ברשימה שלנו, אבל מאחר ומדובר בבחורה בת 23 שקנתה נכס ב-36.5 מיליון דולרים - מגיע לה מקום של כבוד.

ג'נר מתגוררת בלוס אנג'לס והבית, אותו קנתה בשנה שעברה, כולל ארבעה בתים נפרדים לאורחים ובית למאבטחים, שנהנים ממטבח צמוד וחדר אמבטיה מפנק. עכשיו, אחרי שדאגנו למבקרים, נעבור לתפנוקים של קיילי וסטורמי הקטנה.

אם יש מישהי שלא הרגישה את הסגרים זו כוכבת הריאליטי, שבנתה בביתה מספר ברים וחדרי משחקים. מלבדם, ניתן למצוא גם אולם קולנוע, בריכה מטריפה וסוויטות פרטיות לאורחים. נראה שג'נר הצעירה עיצבה את המקום כך שיתאים לארח את חבריה ללילות של אלכוהול, חטיפים וביקיני. אחרי הכל, היא עדיין בת 23.

חלונות חסיני ירי: ביונסה וג'יי זי

ביונסה ג'יי זי. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה ג'יי זי/צילום מסך, אינסטגרם

ביונסה וג'יי זי נחשבים לזוג הרווחי ביותר בתעשיית המוזיקה והונם מוערך בקצת פחות ממיליארד דולרים. סכומי העתק לא אומרים שהם יניחו את כישורי המיקוח שלהם בצד כשזה מגיע לרכישת בית, וזה בדיוק מה שקרה כשהם רכשו אחוזה בבל אייר. שווי הנכס עמד של 120 מיליון דולרים, אבל הם רכשו אותה ב-88 מיליון דולרים בלבד.

בני הזוג שילמו 30 מיליון דולרים במזומן ולקחו משכנתא על היתרה. בזמן שאתם נחנקים עם משכנתא של 6,000 שקלים בחודש על דירה בנס ציונה, תזכרו שאתם חולקים עולם עם אנשים שהתחייבו להחזיר רבע מיליון דולר בכל חודש למשך 30 שנה. מה מקבלים עבור הסכום המופרך?

הנכס כולל שמונה חדרי שינה, ארבע בריכות, מגרש כדורסל, ספא, חדר כושר, חלונות חסיני ירי ומוסך ל-15 כלי רכב. בני הזוג שיפצו את הבית והוסיפו חדר ממתקים, דבר שגורם לנו לאהוב את קווין בי אפילו יותר.

טרמפולינה ענקית: ביל גייטס

ביל גייטס, 19 בנובמבר 2019. AP
ביל גייטס, 19 בנובמבר 2019/AP

ביל גייטס רק נראה כמו החנון הגדול ביותר בעולם, אבל כאשר בוחנים את האחוזה שלו מגלים שמדובר בשובב לא קטן. תג המחיר של הבית עומד כיום על 127 מיליון דולרים ובנייתו ארכה לא פחות משבע שנים. אז מה מסתתר בין הקירות של האדם שזכה לסירוגין בתואר האיש העשיר ביותר בעולם?

הנכס כולל 24 חדרי רחצה, חדר טרמפולינה ענק, בריכה עם מערכת רמקולים תת מימית, אולם קולנוע, יצירות אמנות מקוריות ומוסך ל-23 רכבי יוקרה. כיאה לאיש עסקים, המתחם כולל אולם שיכול לארח 200 בני אדם, נהר מלאכותי בו שוחים דגי סלמון, מערכות חשמל והשקייה מהמתקדמות ביותר בעולם וחול שיובא במיוחד מהאיים הקאריביים. אתם יודעים, ממש כמו הדירה שאתם משכירים בכרם.

חדר פיצה: ג'ורג' קלוני

ג'ורג' קלוני אדינבורו סקוטלנד. GettyImages
ג'ורג' קלוני אדינבורו סקוטלנד/GettyImages

בשנת 2001 השחקן עשה את עסקת חייו ורכש נכס מרהיב באיטליה. האחוזה נבנתה על גדות אגם קומו והיא כוללת 25 חדרים, קולנוע שממוקם באוויר הפתוח, גנים מטופחים, מוסך בתוכו מסתתרים 25 אופנועים, בריכה, מגרש טניס וחדר כושר. על כל הטוב הזה קלוני שילם 13.5 מיליון דולרים.

השחקן ובני משפחתו נוהגים להעביר את חודשי הקיץ בבית, והלהיט האמיתי הוא חדר פיצה שנבנה במיוחד כי בכל זאת, מדובר באיטליה. כיוון שמדובר בלהיט של ממש, חבריו הקרובים של קלוני נוהגים לבוא ולנפוש אצלו בבית. בחודשים החמים אפשר למצוא שם את ג'ניפר אניסטון, מאט דיימון והנסיך הארי ומייגן מרקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully