וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אובדן של 30 שנות חברות": שרה ג'סיקה פרקר נפרדת מוילי גרסון

26.9.2021 / 8:22

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" פרסמה מחווה נוגעת ללב לחברה וילי גרסון, שגילם את סטנפורד בסדרה והלך לעולמו בשבוע שעבר. השחקנית עמדה במרכזה של מיני שערוריה כיוון ששמרה על שתיקה בנושא עד כה. וואלה! סלבס ג'ימי צ'ו

שרה ג'סיקה פרקר וילי גרסון. אינסטגרם, צילום מסך
נפרדים. וילי גרסון ושרה ג'סיקה פרקר/צילום מסך, אינסטגרם

השחקן וילי גרסון, שגילם את דמותו של סטנפורד ב"סקס והעיר הגדולה", מת בשבוע שעבר בגיל 57 לאחר מאבק במחלת הסרטן. עם פרסום החדשות העצובות, חבריו וחברותיו לסדרה ספדו לו, אולם רק אישה אחת שמרה על שתיקה: שרה ג'סיקה פרקר.

סטנפורד וג'סיקה פרקר, שגילמו את החברים הכי טובים, ניהלו יחסים קרובים במיוחד גם מחוץ לסט הצילומים, כך ששתיקה של השחקנית נראתה תמוהה במיוחד. בסוף השבוע האחרון היא החליטה שהזמן הנכון הגיע, ופרסמה הספד מרגש.

"זה היה בלתי נסבל. לפעמים שתיקה היא הצהרה על ייסורים, על אובדן חברות בת יותר משלושה עשורים. חברות אמיתית, כזו שאיפשרה סודות, הרפתקאות ומקצוע שהפך למשפחה. אמת, הופעות, טיולים, ארוחות, שיחות ארוכות בשעות הקטנות של הלילה, מסירות הדדית להורות ולכל כאב הלב והאושר שהיא מביאה עמה. הישגים, זעם, שנים של בילוי משותף על הסט וצחוק עד שעת לילה מאוחרת, גם כקארי וסטנפורד וגם כוילי ושרה ג'סיקה".

"וילי, אני מתגעגעת לכל מה שקשור בך. אני חושבת שוב ושוב על הרגעים האחרונים שלנו יחד, קוראת את ההודעות שהחלפנו בימים האחרונים וכותבת את השיחות שניהלנו. ההיעדרות שלך היא מכתש שאני אמלא בעזרת הזכרונות האלו".

את סיום דבריה, הקדישה השחקנית לבנו היחיד של גרסון: "אני שולחת אהבה, סימפתיה ותנחומים לניית'ן היקר. היית האור בחייו של וילי וההישג הגדול ביותר שלו היה להיות אביך. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully