וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחת רווחה: בריטני ספירס חזרה לאינסטגרם

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 9:26

הזמרת חזרה לנהל את חשבון האינסטגרם המטורלל שלה, לאחר שלקחה הפסקה קצרה מהרשתות החברתיות כדי לחגוג את אירוסיה. אם לשפוט לפי התכנים שהיא מעלה יש מקום לאפוטרופוס, או לפחות סיסמת הורים. וואלה! סלבס מודאגת

בריטני ספירס. AP
בלוק. בריטני ספירס/AP

בשבוע שעבר הוכה העולם בתהדמה: בריטני ספירס סגרה את חשבון האינסטגרם שלה והותירה את המעריצים שבורי לב ועמוסי קונספירציות. הזמרת הסבירה שהיא רוצה לקחת פסק זמן מהרשתות החברתיות כדי לחגוג את אירוסיה והנה, ברוך השם, ההפסקה ארכה שבעה ימים שלמים והיא חזרה ברוח סערה.

הזמרת מחקה את תמונות האירוסים שהעלה, אבל פינקה את הגולשים בתכנים איכותיים לא פחות. בין היתר, ניתן למצוא סרטוני ריקוד חדשים שלה, משפטים לחיים והמלצות לשינה טובה יותר.

ספירס הסבירה את חזרתה המהירה עם תמונת סלפי וכתבה: "קצת תמונות מסוף השבוע, במהלכו חגגתי את האירוסים שלי עם הארוס שלי. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה! לא הצלחתי להתרחק מהאינסטגרם ליותר מדי זמן, אז חזרתי. התמונות צולמו בפאלם ספרינגס ואני עם תוספות שיער ארוכות!".

תמונה אחרת שהעלתה כוללת מזרון שמונח על הרצפה והמלצה חמה לעוקבים: "אם אף פעם לא ישנתם על הרצפה, אני ממליצה בחום שתעשו זאת! זה מספק באופן מפתיע!".

וואלה! סלבס ישנה על הרצפה רק אחרי שהחליקה מהמיטה שלה, וחיכתה למנוף שיחזיר אותה למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully