וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוכל, האיפור, הסלפי: מה קרה מאחורי הקלעים של המט גאלה?

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 11:22

האירוע הנוצץ ביותר של עולם הבידור התקיים בניו יורק וכמו בכל שנה, הסלבס שהגיעו סיפקו הצצה נהדרת אל מאחורי הקלעים. אז מי הזמר הרותח שעשה סלפי כמו גרופית נמרצת ומה אכלו האורחים? וואלה! סלבס לובשת פראדה

סלפי ג'ונתן שמחאי מט גאלה. אינסטגרם, צילום מסך
שירותים ונהנים/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שנתיים וחצי של מגפה, סוף סוף זה קרה: המט גאלה, האירוע הנוצץ ביותר שמשלב אופנה עילית וסלבס מדרגים שונים, התקיים הלילה (ג') במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק ומשך אליו את כל המי ומי. אפשר להתווכח על האאוטפיטים הביזאריים או לזרוק מילה על הנוכחות הדלה של איי ליסטים, אבל אפשר גם להתמקד בעיקר: מאחורי הקלעים.

ליל נאז אקס, השם החם ביותר בעולם המוזיקה היום, הגיע לאירוע ולא הצליח להסתיר את ההתרגשות שלו. למעשה, הוא עשה סלפי עם כל סלב שכף רגלו דרכה במקום והעלה גלריה מפוארת כאחרונת הגרופיות.

המעצב ג'ונתן שמחאי היה אמון על הסלפי המסורתי בשירותים של המוזיאון ואילו הקומיקאית והשחקנית אילנה גלזר, שגם הנחתה את השטיח האדום, סיפקה הצצה לחייה של אם שצריכה לשאוב חלב רגע לפני שהיא עולה על שמלת ערב חגיגית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אילנה גלזר מט גאלה. אינסטגרם, צילום מסך
כשאימא היא כוכבת. אילנה גלזר/צילום מסך, אינסטגרם

מי שהנחתה את השטיח האדום לצד גלזר הייתה השחקנית קיקי פאלמר, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של ארוחת הערב שהוגשה לאורחים וכתבה "זו הסיבה שאף פעם לא מראים לכם את האוכל". כדי לא להסתבך עם אנה וינטר, הוסיפה פאלמר שהיא מתבדחת.

מריו, המאפר של קים קרדשיאן, העלה תמונה של הכוכבת לאחר שעברה טיפול גלאם מקיף. לא ברור למה היא טרחה להתאפר, שכן האאוטפיט שלה (מחווה לאימא טאליבן?) כלל מסכת פנים מלאה שהסתירה את וודג' המושקע.

אוכל מט גאלה. אינסטגרם, צילום מסך
יאמי?/צילום מסך, אינסטגרם
קים קרדשיאן מט גאלה. אינסטגרם, צילום מסך
יופייך נמדד בצניעותך. קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

מי שקטפה את תואר הכניסה המוגזמת ביותר הייתה המתעמלת טניה דניס, שהגיעה עם תזמורת והפכה את האירוע החגיגי לאולם ההתעמלות הפרטי שלה. ג'ניפר לופז ובן אפלק, שמתחילים להמאיס את עצמם מעט, הצליחו להתמזמז בפני הצלמים למרות שעטו מסכות.

וואלה! סלבס הוזמנה לאירוע במוזיאון הילדים בחולון, אבל לא הצליחה לתפוס מונית שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully