וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג: "החלום היה מדליה, ועכשיו אני נהנית מהסלפיז ברחוב"

וואלה! סלבס בשיתוף תנובה GO

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 16:41

צפו: אחרי שהדהימה בטוקיו הצטלמה סמברג למותג תנובה GO עם המדליסטית מריו 2016, ירדן ג'רבי. הלוחמת, שתנובה תעניק לה חסות, סיפרה: "אמרתי לעצמי שאם אעמוד בלחץ - אצליח לזכות במדליה". ואיזה רגע ג'רבי לא תשכח מהאולימפיאדה הזו?

בווידיאו: אבישג סמברג וירדן ג'רבי בצילומי הקמפיין החדש של תנובה GO/עריכה: גלעד מן מנהיים

חודש חלף מאז אבישג סמברג הדהימה את ישראל עם זכייה במדליית ארד אולימפית בטאקוונדו, והיא עדיין בעננים: "אני חיה את החלום. הגשמתי אותו ואני נהנית מכל רגע", היא סיפרה לנו כאשר פגשנו אותה ואת המדליסטית מריו 2016, ירדן ג'רבי, בצילומים ל-GO, מותג החלבון של תנובה.

סמברג הוסיפה שהיא כבר חזרה לאימונים, עם הפנים לפריס 2024 ולאליפות העולם ואמרה: "האמת, האמנתי שאני יכולה לזכות במדליה. הייתי בתקופה טובה ואמרתי לעצמי שאם אעמוד בלחץ - אצליח לעשות את זה".

תנובה GO. מיכה לובוטון,
חיה את החלום. סמברג עם ג'רבי/מיכה לובוטון

אחרי הזכייה, הלוחמת הצעירה אמרה שהיא מקווה שבין היתר, ההצלחה תביא לה גם פרסום והצילומים של תנובה GO הוא בהחלט חלק מכך: "החלום שלי היה מדליה אולימפית, ואני גם נהנית ממה שקורה עכשיו, מהסלפיז ברחוב ומהצילומים. אני משתדלת בעיקר לא להלחיץ את עצמי, אלא פשוט ליהנות".

ג'רבי מצדה, סיפרה שכמובן שהמדליה בה זכתה נבחרת הג'ודו הייתה עבורה רגע מיוחד באולימפיאדה הזו: "אחרי כמה ימים קשים, כולם התאגדו ליום הירואי ומדהים. יחד עם הזהב של לינוי, המדליה של אבישג ועוד, קשה לבחור רגע אחד".

תנובה GO. מיכה לובוטון,
מה ריגש את הג'ודוקא?/מיכה לובוטון

כספורטאית לשעבר, ג'רבי העידה שהיא כמובן הייתה צורכת המון חלבון, בעיקר אחרי אימונים, כדי לבנות את השרירים ולעזור לגוף להתאושש מהמאמץ: "אבל גם אחרי הפרישה, ביום עסקים, בין פגישות והרצאות, זה פתרון מעולה בשבילי. אני מוציאה את התנובה GO מהתיק וסוגרת פינה. זה כמו כפפה ליד".

תנובה החליטה להעניק חסות לסמברג שזכתה במדליית ארד במשחקים האולימפיים בטוקיו בחודש שעבר. החסות תינתן לסמברג לשלוש השנים הקרובות ותכלול גם את המשחקים האולימפיים ב-2024 בפריז שגם בהם היא צפויה להשתתף. תנובה בחרה בסמברג להשתתף בפרסום מותג המזון לספורטאים GO לצד הפרזנטורית של המותג הג'ודוקא הישראלית זוכת המדליה האולימפית ולשעבר אלופת העולם ירדן ג'רבי. זו ההופעה הפרסומית הראשונה של סמברג.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה, אמרה: "אנו גאים לאמץ ספורטאית ישראלית כמו אבישג סמברג, שמצטרפת למשפחת GO לצד ירדן ג'רבי. מותג GO, המזוהה עם ערכים של נחישות ומצוינות, גאה לתמוך בסמברג שמבטאת ערכים אלה ומהווה מודל לחיקוי לספורטאים וספורטאיות צעירים רבים. אנו מקווים מאוד שהתמיכה שלנו תאפשר לה להתמקד בהשגת היעד הבא שלה: ייצוג מדינת ישראל באולימפיאדה הבאה בפריז".

תנובה GO. מיכה לובוטון,
סמברג וג'רבי עם מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה/מיכה לובוטון
דניאל סיילן, וואלה! סלבס בשיתוף תנובה GO
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully