וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גועשת: האם קיילי ג'נר בהיריון?

עודכן לאחרונה: 20.8.2021 / 22:05

כוכבת הריאליטי שהפכה למיליארדרית הצעירה בעולם בזכות ליפ גלוס נמצאת בעיצומו של היריון שני, כך לפי דיווחים שמגיעים מאתרי רכילות מעבר לים. מי שאחראית לגל השמועות הנוכחי היא קייטלין ג'נר, שפלטה בטעות שהיא מצפה לנכד או נכדה חדשים. וואלה! סלבס מבייצת

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
מתרחבים? ג'נר, טראוויס סקוט וסטורמי/GettyImages

קיילי ג'נר, בת הזקונים של משפחת קרדשיאן וטראוויס סקוט, בן הזוג שלה לסירוגין מצפים לילד שני, כך עולה מדיווחים באתרי רכילות מעבר לים.

מקורב לכוכבת הריאליטי הצעירה סיפר לאתר TMZ שהפרטים אכן נכונים, ושג'נר נמצאת בשלבים מוקדמים של ההיריון. לפי המקור העלום, היא וסקוט עדיין לא גילו את מין היילוד.

מי שהוסיפה שמן למדורת השמועות היא קייטלין ג'נר. הדיילי מייל דיווח שהסוד הודלף לאחר שקייטלין, שמתמודדת על תפקיד מושלת קליפורניה, סיפרה במהלך קמפיין שביקרה בחנות צעצועים, כיוון שהיא מצפה לנכד או נכדה.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
תמונות ישנות, היריון חדש/צילום מסך, אינסטגרם

כבר כמה שבועות ששמועות על כך שקיילי בהיריון שני שוטפות את הרשת. ג'נר הצעירה חגגה את יום הולדתה לפני עשרה ימים, אולם לא העלתה אף תמונה מהמאורע. גולשים חדי עין הבחינו שציפורניה של קיילי בתמונות שונות מאלה המופיעות בסטורי, מה שמצביע על כך שהיא ממחזרת תמונות ישנות ולא כאלה שעשויות לחשוף בייבי באמפ.

קיילי וטראוויס יוצאים לסירוגן משנת 2017. לפני שלוש שנים ילדה ג'נר את בתם הבכורה, סטורמי, אחרי תשעה חודשי היריון שנשמרו בסודיות מעוררת הערצה. לאחר לידתה של סטורמי, פרסמו בני הסוג סרטון שחשף את החודשים שעברו עליהם מרגע הגילוי ועד רגע הלידה.

וואלה! סלבס חושבת שאפשר לעשות לתינוקות קונטור מדהים, אבל זו רק דעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully