וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר זוהר: "שי אביטל? ראיתי ולא האמנתי שיש אנשים ומקרים כאלה"

וואלה! סלבס בשיתוף תנובה

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 14:34

פגשנו את יעל בר זוהר מאחורי הקלעים של צילומי פרסומת חדשה ליוגורט עיזים של תנובה לשיחה על צדדים אפלים בעולם הדוגמנות ("כל עוד זה תלוי בי, לא אשלח את הבת שלי לשם"), תקוות וחששות מגל הקורונה החדש וחיבה לאוכל בריא ומאוזן. צפו

בווידיאו: יעל בר זוהר בצילומי פרסומת חדשה לתנובה/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: גלעד מן מנהיים, כתב: אמנון גולדמן

כבר כמעט שלושה עשורים שיעל בר זוהר היא חלק בלתי נפרד מעולם האופנה והדוגמנות בישראל ולמרות זאת, היא מודה שהתחקיר על הסוכן שי אביטל הצליח להפתיע גם אותה: "צפיתי ולא האמנתי לסיפורים ששמעתי שם. לא האמנתי שיש אנשים ומקרים כאלו, שיש אפשרות שמשהו כזה יקרה בכלל. אני מקווה שבעוד כמה שנים המצב כבר יהיה אחרת ונשים לא ידפקו לעצמן את כל החיים רק בגלל שהן פחדו. כנראה שזה קרה להרבה בנות, ואסור שזה יקרה יותר".

את בר זוהר פגשנו מאחורי הקלעים של צילומי פרסומת חדשה ליוגורט עיזים של תנובה, ובין ביס לביס ("אני אוהבת יוגורטים, וזה ממש טעים. אני משתדלת לאכול בריא ומאוזן", היא העידה), השיחה הגיעה למקומות עמוקים: "היה לי מאוד קשה להתפרסם בגיל צעיר, כי הייתי ילדה אנונימית עד אז. היום, לכל אחת יש אינסטגרם, בנות מעלות תמונות והכל פרוץ, מפחיד ומשוגע. זה עולם משוגע וכל עוד זה תלוי בי, לא אשלח את הבת שלי לעולם הזה", היא מכריזה.

הבת אמורה לעלות בקרוב לכיתה א' וכמו הורים רבים, גם בר זוהר לא ממש בטוחה מה הולך לקרות בגלל גל הקורונה החדש: "פתאום יש תחושה שעוד מחזור שלם של ילדים הולך להידפק מהסיפור הזה, אבל האמת שאלו צרות קטנות. נאחל שלא יהיו חולים קשים, שהמבוגרים יעברו את זה ושהילדים לא ידבקו - ועם השאר נסתדר. בגלל שיש לנו ניסיון, אני קצת יותר אופטימית ומקווה שנעבור את זה עם פחות כאב מהפעם הקודמת".

אמנון גולדמן, וואלה! סלבס בשיתוף תנובה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully