וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחנה: הטרנד החדש והמסריח שמטריף את הוליווד

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 13:39

בשבועות האחרונים כוכבים רבים יוצאים מארון הבקטריות ומכריזים בגאווה שהם לא מתקלחים. לדבריהם, יש הסבר הגיוני לתופעה ואנחנו נשמח לשמוע אותו, בתנאי שהם יעמדו רחוק מאיתנו. וואלה! סלבס בת אורן

ג'ייק ג'ילנהול. GettyImages
בך תמיד חשדנו. ג'ייק ג'ילנהול/GettyImages

בשבועות האחרונים הרשת גועשת כיוון שטרנד חדש ודוחה מתפשט בהוליווד: יותר ויותר שחקנים מספרים לעולם שהם לא מתקלחים. כן, למרות החום הכבד ולא, הם לא לא מרגישים צורך להתנצל על הבחירות המאוד מפוקפקות שהם עושים.

בסוף החודש שעבר היו אלה מילה קוניס ואשטון קוצ'ר, שהסבירו כי רק בתי השחי והמפשעות הם איזורים שראויים לסבון. ומה בדבר שאר הגוף? הוא כבר יסתדר בלי.

קירסטן בל בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2018. Frazer Harrison, GettyImages
גם את, ורוניקה מארס?! קריסטן בל/GettyImages, Frazer Harrison

מי שהצטרפו לקוצ'רים הם חבריהם הטובים קריסטן בל ודקס שפרד, שמזניחים את עצמם ואת ילדיהם. השחקנים סיפרו בריאיון לתכנית The View על שגרת השטיפה שלהם.

"הייתה לנו רוטינה קבועה: היינו מקלחים את הילדים ואז הם היו הולכים לישון", סיפרה בל. "עם הזמן, הם התחילו ללכת לישון בעצמם, בלי מקלחת, ואז היינו מנסים להיזכר מתי הייתה הפעם האחרונה שקילחנו אותם. אני מאמינה גדולה בהמתנה לסירחון. ברגע שריח הגוף מורגש, זו הדרך הביולוגית לדעת שיש צורך במקלחת".

גם השחקן ג'ייק ג'ילנהול דוגל בשיטה. בריאיון שהעניק ל"ואניטי פייר", סיפר שהוא מוותר על התענוג: אני חושב שמקלחות הן לא הכרחיות. יש עולם שלם של טיפוח שלא כולל מקלחת, ועוזר לשמור על עור בריא וניקיון טבעי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דה רוק. אינסטגרם, צילום מסך
האיש שגר בחדר הכושר. דה רוק/צילום מסך, אינסטגרם

מי שנמצא בקיצון השני הוא השחקן דוויין "דה רוק" ג'ונסון, שניצל את חשבון הטוויטר שלו כדי להסביר למה הרוטינה שלו לא מתיישבת עם החבורה העליזה שויתרה על ניקיון בסיסי.

"אני ההפך הגמור מסלבס שלא מתרחצים. אני מתקלח במים קרים בבוקר כדי להתחיל את היום, מתקלח במים חמים אחרי אימון ולפני העבודה ומקנח במקלחת חמה נוספת כשאני חוזר מהעבודה. אני שוטף פנים, שוטף את הגוף, מתקרצף ושר בזיופים".

וואלה! סלבס הייתה רוצה לעשות אמבטיה, אבל שמעה שאגמון החולה תפוס כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully