וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארי, היא תהרוס לך את החיים. היא אישה רדודה"

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 0:36

תומס מרקל, אחיה הבכור של מייגן מרקל, נכנס לבית "האח הגדול" באוסטרליה וניצל את הבמה שניתנה לו כדי להזהיר את הנסיך הארי. וואלה! סלבס טלנובלה בע"מ

הזוג המלכותי הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל בלונדון. 15 באוקטובר 2019. רויטרס
אנחנו הזהרנו כבר מזמן. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

משפחת המלוכה היא מתנה נפלאה שלא מפסיקה לתת. הנסיך הארי ומייגן מרקל עברו ליבשת אחרת, הותירו את התארים המפונפנים מאחור ולא מצליחים להפסיק ולמשוך אליהם אש.

תומס מרקל ג'וניור, אחיה הבכור של מייגן, דוהר על התהילה של אחותו ונכנס לבית "האח הגדול VIP" באוסטרליה. בטריילר שפורסם, נראה שתומס לא חוסך רפש מאחותו הקטנה ובעלה המהופנט.

בטריילר נראה תומס כשהוא מציג את עצמו ומשחיר כמו שרק המרקלים יודעים: "אני אחיה הבכור של מייגן מרקל. הנסיך הארי, היא עומדת להרוס את חייך. היא אישה מאוד רדודה. היא אישה רדודה ויהירה שתהפוך לבדיחה אותך ואת המורשת של משפחת המלוכה".

בין האחים לבית מרקל שורר נתק שתומס נוהג להזכיר אחת לכמה חודשים בריאיון מלוכלך. בשנת 2018 הוא סיפר ל"דיילי מייל" הבריטי מה מקור הסכסוך: "מאז שהיא הגיעה להוליווד היא השתנתה. אולי היא מרגישה טובה יותר מכולם. אבל אם היא לא הייתה עם הנסיך הארי עכשיו, היא הייתה עוצרת את כל הפעילות שלה כדי לבקר את אבא שלנו ולוודא שהוא בסדר".

וואלה! סלבס היא נצר לשושלת ארוכה של נשים שמעדיפות מגולגלאווח על פני גבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully