וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאכטות ומטוסים פרטיים: החופשות היוקרתיות של הסלבס

6.8.2021 / 0:04

בזמן שאתם הייתם עסוקים בהשוואות מחירים, כמה מהכוכבים האהובים עלינו לא חשבו פעמיים לפני שארזו מזוודה, עלו על מטוס פרטי ויצאו לנופש שכולו פינוק (להם) וניקור עיניים (לנו). אז איפה נטע אלחמיסטר ישנה וכמה קים קרדשיאן בזבזה? וואלה! סלבס אכסניית נוער

מופע במהלך חגיגות ה-40 של קים קרדשיאן/אינסטגרם

נושא החופשות הפך לרגיש במיוחד מאז שהקורונה פרצה לחיינו. נראה שחוויה שהייתה זמינה עד לפני קצת פחות משנתיים, הפכה לחמקמקה ויקרה במיוחד.

מי שיכולים להרשות לעצמם לטוס, לבלות ולעשות בדיקת קורונה פרטית אצל גבי ברבש בכבודו ובעצמו, אם יחפצו בכך, הם כמה מהכוכבים האהובים עלינו, שלא נתנו למגיפה עולמית לפגוע בתוכניות שלהם. לקרוא, לקנא וללכת לאכול משהו טעים. אתם יודעים שהמקרר זה היעד הכי מרוחק אליו תגיעו היום.

נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר. אינסטגרם, צילום מסך
נטע אלחמיסטר/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ההורסת אוהבת מאוד את האיים המלדיביים. קשה להאשים אותה: המים צלולים, החול לבן וכל תמונה נראית כמו הפקת אופנה יוקרתית.

בחודש אפריל האחרון נסעה אלחמסיטר לחופשה שכלל ביזנס ופלז'ר. ככה זה כשאת מעצבת בגדי ים, שהפכו למדים הרשמיים של האיים הקסומים. במהלך החופשה הדוגמנית שהתה במספר ריזורטים יוקרתיים שיעלו לכם 2100 דולרים בממוצע. ללילה, כן?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קים קרדשיאן

חגיגות 40 לקים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
חגיגות 40 לקים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הריאליטי ציינה השנה את יום הולדתה ה-40 ואין מגפה בעולם שתעצור אותה מהרמות המוניות. כן, גם אם הן יעלו לה לא פחות ממיליון דולרים.

קרדשיאן שכרה מטוס בואינג 777 שלקח 35 מחבריה ובני משפחתה לאי בפולינזיה הצרפתית. קים שכרה את כל הוילות שהיו באי, כך שלמעשה האורחים נהנו מחופשה פרטית לחלוטין. מחירי הוילות מגיעים עד 20,000 דולרים ללילה.

בני המזל שקיבלו הזמנה נהנו מארוחות פאר, טיפולי ספא מפנקים וטיולים מאורגנים לאורכו ולרוחבו של האי.

שלומית מלכה, לירן כוהנר, שביט ויזל, דר זוזובסקי וליקי רוזנברג

לירן כוהנר שלומית מלכה שביט ויזל דר זוזובסקי ליקי רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
לירן כוהנר שלומית מלכה שביט ויזל דר זוזובסקי ליקי רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

חבורת הבנות הפוטוגניות החליטו לטוס לחופשה נשית שהתבררה, בדיעבד, כהפוגה נעימה מאוד עבור שלומית מלכה, שהייתה פרודה מיהודה לוי.

החברות טסו גם הן למלדיביים ולנו בקלאב מד קאני - חופשת הכל כלול, אבל של הביוקר. מחיר משוער לאדם עומד על קצת יותר מ-7,000 שקלים ללילה. יקר גם אם הן החליטו לישון בזוגות.

עומר אדם, שי מיקה ונטלי דדון

עומר אדם מיקונוס. אינסטגרם, צילום מסך
עומר אדם מיקונוס/צילום מסך, אינסטגרם

האי היווני מיקונוס מושך אליו אלפים רבים של ישראלים מדי קיץ, בעיקר כאלה שהממון מצוי בכיסם. אחרי הכל, מדובר במקום בו טום קרוז רכש בית והאחיות בלה וג'יג'י חדיד טסו בילו בו (ונשדדו, אבל זה סיפור לכתבה אחרת).

מלבד נופים קסומים ומלונות יוקרה, האי מציע שלל שירותים במחירים מופקעים. מיטת חוף להשכרה ב-280 שקלים? יש. כוס יין לבן ב-190 שקלים? כמובן. וזה עוד לפני שדיברנו על מחירי הגריי גוס שנשפך באי כמו מים.

גם סלבריטאי ארצנו אוהבים את האי הקטנטן, ומבלים בו לא מעט. האלוף הבלתי מעורער הוא כמובן עומר אדם, אבל גם שי מיקה יפרח, נטלי דדון, בר זומר ועוד רבים וטובים נפשו במקום.

ביונסה וג'יי זי

ביונסה לובשת שמלה של Kujta & Meri. Courtesy Parkwood Entertainment Disney, אתר רשמי
ביונסה לובשת שמלה של Kujta & Meri/אתר רשמי, Courtesy Parkwood Entertainment Disney

האם קרואטיה נשמעת לכם כמו יעד אטרקטיבי? גם לנו לא, אבל כשמדובר בביונסה וג'יי זי, המדינה המנומנמת הופכת לנוצצת במיוחד.

קווין בי חגגה את יום הולדתה ה-39 בעיצומה של המגפה, וכיוון שהים היה המקום הבטוח ביותר היא העמיסה את משפחתה על יאכטה והחבורה העליזה חגגה בשיט מפנק בסמוך לחופי קרואטיה.

התענוג, למקרה שתהיתם, עולה שני מיליון דולרים לשבוע. היאכטה כוללת שבעה חדרי שינה, 34 אנשי צוות וצלם פרטי למקרה שתרצו לתעד את החופשה היוקרתית שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully