וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואקו ג'קו: הכוכבים שמאמינים בתיאוריות קונספירציה

עודכן לאחרונה: 7.8.2021 / 9:30

כדור הארץ חלול, האיידס הומצא כדי להרוג הומוסקסואלים והקורונה לא באמת קיימת - כל אלה עובדות גמורות לפי כמה מהסלבס האהובים ביותר בביצה. למה, בעצם? וואלה! סלבס אשת לטאה

השיר של ג'קו לטיטי, "האח הגדול"/רשת 13

צופים חדי עין ואוזן שצפו בתכנית "האח הגדול" השבוע, שמעו את ג'קו אייזנברג מדבר על כך שכדור הארץ חלול. לפי תיאורית הקונספירציה, ישנה צורת קיום מפותחת יותר שחיה בתוך הכדור שלנו וההגעה אליהם נעשית דרך חור שנמצא בקוטב הצפוני.

ג'קו נמצא בחברה מפוקפקת אך טובה: בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר כוכבים שיוצאים מארון הטרלול ולא חוששים להודות בפה מלא שתיאוריות שונות ומשונות הן האמת לאמיתה. קהילה מדעית? ניסויים אמפיריים? הצחקתם אותם.

קורונה - ההיית או חלמתי חלום?

איור של מנכל פייזר כהיטלר. פייסבוק, צילום מסך
איור של מנכל פייזר כהיטלר/צילום מסך, פייסבוק

נגיף הקורונה, ובעיקר החיסון שפותח כדי למגר אותו, גרם לקונספירטורים רבים להרים את הראש ולהתנגד בקול רם וברור להליך הרפואי. העובדה הפעוטה שמחלות עשויות לגרום למוות לא הפריעה למתי כספי לספר בריאיון לחדשות 12 שהוא חלה בקורונה והחלים ממנה בביתו, כיוון ש"זו שפעת רגילה לחלוטין. אין מגפה בכלל".

השחקנית אורנה פיטוסי עמדה בלב סערה לאחר שהעלתה איור בו השוותה בין מנכ"ל פייזר ובין היטלר. אם מישהו מעוקביה לא הבין את הרמז המעודן, הוסיפה פיטוסי את הכיתוב "איך יהודים הם אלו שבסוף שואפים להרוג ילדי יהודים". הפוסט נמחק, פיטוסי הסבירה את עצמה ואנחנו לא נפלנו מהכסא. אחרי הכל, היא גרה בפרדס חנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

השחקן אושרי כהן משתייך גם הוא לזרם המכחישים, אולם לפיו אמונתו אם לא יהיו בדיקות - לא יהיו נדבקים. אולי כדאי להוציא את הראש מהחול בכל משחקי הפוצ'יוולי האלה שלך.

כשאתה שוכב עם החברה של החבר של החברה שלך

קניה ווסט. ספלאש
קניה ווסט/ספלאש

בשנים האחרונות התברר שקניה ווסט הוא התמוטטות עצבים בדמות אדם. לכן, אין זה מפתיע שהוא בטוח שנגיף האיידס הומצא על ידי הממשל האמריקאי כדי להרוג הומוסקסואלים ואפרו אמריקאים.

ווסט כל כך בטוח בתיאוריה הזו, שהוא הכניס אותה לשירו "Heard 'Em Say": "ואני יודע שהממשלה סיפקה את האיידס, אז כדאי שאתפלל כמו שהכומר ביקש". סורי, אפילו תפילות לא יעזרו כאן.

בשנת 2016 הוא העניק ריאיון ל"רולינג סטון", וסיפר מה מקור האמונה שלו: "ההורים שלי לימדו אותי שנגיף האיידס נוצר על ידי בני אדם, והוא נועד כדי להיפטר מאנשים לא רצויים".

מי הרג את ג'פרי אפשטיין?

אלק בולדווין. GettyImages
אלק בולדווין/GettyImages

ג'פרי אפשטיין הוא אחד האנשים הנוראיים ביותר שחיו על פני כדור הארץ. לכן, כשהוא שם קץ לחייו בשנת 2019, לא הרבה דמעות זלגו.

מותו של הפדופיל, שנמצא תלוי בתא הכלא שלו למרות שהיה אמור להיות מפוקח 24 שעות ביממה, הביא צונאמי של תיאוריות קונספירציה נהדרות. השחקן אלק בולדווין מיהר לצייץ שהרוסים הם אלה ששמו קץ לחייו של אפשטיין.

אלק בולדווין ציוץ ג'פרי אפשטיין. טוויטר, צילום מסך
אלק בולדווין ציוץ ג'פרי אפשטיין/צילום מסך, טוויטר

גם דונלד טראמפ קפץ על הרכבת הזאת, אולם הוא לא האשים את הרוסים אלא את ביל והילארי קלינטון. הנשיא לשעבר השתמש גם הוא בחשבון הטוויטר שלו כדי להפיץ תיאוריות שונות ומשונות, לפיהן לאפשטיין היה מידע מפליל לגבי ביל קלינטון, שהחליט לרצוח אותו לפני שיועמד לדין. פתאום הרעיון של הנשיא יהורם גאון לא נשמע כל כך גרוע, נכון?

זוהי קריאה אחרונה

יום הולדת 50 לקורטני לאב. GettyImages
יום הולדת 50 לקורטני לאב/GettyImages

בשנת 2014 מטוס נוסעים של חברת מלזיה איירליינס נעלם, ויחד איתו נעלמו גם 277 נוסעים -12 אנשי צוות. טובי המומחים בעולם חיפשו את זירת ההתרסקות ואת שרידי המטוס, שהתגלו למעלה משנה לאחר ההתרסקות עצמה.

מומחית מטעם עצמה היא קורטני לאב, שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונה שהסבירה, לכאורה, שהיא מצאה את שרידי המטוס ופתרה את התעלומה. האיור המגוחך של לאב העניק תקווה למאות משפחות שהיו נואשות לדעת מה עלה בגורל יקיריהן, אולם בהמשך התברר שמדובר בערימה של שטויות. וואלה! סלבס תומכת בתיאוריה לפיה לאב היא זו שהרגה את קורט קוביין, אבל זו כבר כתבה אחרת לגמרי.

קורטני לאב מטוס מלזי. טוויטר, צילום מסך
אתם רואים את זה? גם אנחנו לא/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully