וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאית קתי גריפין חשפה: חליתי בסרטן ריאות

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 0:37

השחקנית והקומיקאית שהסתבכה בעבר לאחר שהצטלמה עם ראש בובה כרות בדמותו של דונלד טראמפ, חשפה ברשתות החברתיות שהיא חלתה בסרטן ריאות. וואלה! סלבס בדיקה תקופתית

קתי גריפין. אינסטגרם, צילום מסך
רפואה שלמה! קתי גריפין/צילום מסך, אינסטגרם

הקומיקאית והשחקנית קתי גריפין (60) חשפה ברשתות החברתיות שהיא נאבקת בסרטן ריאות. בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות, סיפרה השחקנית זוכת האמי על המחלה: "אני צריכה לספר לכם משהו. חליתי בסרטן. אני אעבור ניתוח במהלכו יסירו חצי מהריאה השמאלית שלי. כן, יש לי סרטן ריאות למרות שמעולם לא עישנתי! הרופאים מאוד אופטימיים כיוון שמדובר בשלב התחלתי של המחלה".

גריפין המשיכה במסר מרגיע למעריציה: "אני מקווה שלא יהיה צורך בהקרנות או בטיפולי כימותרפיה ושאחזור להתרוצץ בתוך חודש. כמובן שקיבלתי את חיסוני הקורונה - בלעדיהם, התוצאה של המצב שלי הייתה יכולה להיות חמורה מאוד. אני מבקשת: תקפידו על בדיקות תקופתיות. הן עשויות להציל את חייכם".

דובר מטעמה של גריפין סיפר אתמול (ב') ל"USA TODAY" שהשחקנית עברה את הניתוח, שהכל עבר כשורה ושהיא מחלימה ונחה.

בשנת 2007 עמדה השחקנית במרכז שערוריה, לאחר שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא מחזיקה ראש כרות של בובה בדמותו של דונלד טראמפ. התמונה עוררה תגובות חריפות, כולל התייחסות מצידו של טראמפ עצמו. בהמשך גריפין התנצלה ומחקה את התמונה הפוגענית.

וואלה! סלבס עושה בדיקת שמן תקופתית בשווארמה חזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully