וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי אייליש: "אני לא מרוצה מהגוף שלי"

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 7:01

הזמרת הצעירה סיפרה בריאיון כובש שהיא סובלת מבעיות בדימוי העצמי ומתקשה לראות תמונות של סלבריטאים חטובים ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס משמינה מנחת

בילי אייליש על שער מגזין ווג הבריטי, מאי 2021. מגזין ווג הבריטי, צילום מסך
אם את לא מרוצה, מה יגידו אזובי הקיר?/צילום מסך, מגזין ווג הבריטי

ההשפעות הפסיכולוגיות של הרשתות החברתיות מדוברות רבות בשנים האחרונות. כולם יודעים שהפיד, שמלא בתמונות של אנשים חטובים ומאושרים, פוגע בבריאותם הפסיכולוגית של אחרים, שבטוחים שמזלם לא שפר עליהם. לא ידענו שאחת מאותם אנשים היא בילי אייליש.

הזמרת בת ה-19 העניקה ראיון פתוח ורגיש ל"גרדיאן", וסיפרה שהתופעה לא פסחה גם עליה: "אני רואה תמונות של אנשים ברשתות, והם נראים כמו שאני לא נראיתי מעולם. אני לא מבינה איך הם מצליחים להיראות כך. אני מכירה את התעשייה הזו ויודעת במה אנשים משתמשים כדי ליצור את התמונות, אז אני יודעת להבחין בין אמת לשקר".

ההבדל בין האמת לשקר לא גורם לזמרת הצעירה להרגיש טוב יותר עם עצמה: "למרות שאני יודעת שזה מזוייף, אני אני מרגישה רע מאוד. אני מאוד בטוחה במי שאני ומרוצה מהחיים שלי, אבל לא מרוצה מהגוף שלי. מצד שני - מי כן?"

צלמי הפפראצי לא עוזרים לתחושות של אייליש, שהסבירה על ההבדל בין הבמה למציאות: "כשאני מופיעה, אני מתנתקת לגמרי ממחשבות על הגוף שלי. אני מופיעה עם בגדים רחבים, כאלה שקל לנוע בתוכם מבלי לחשוף הכל. ואז צלמי פפראצי תופסים אותי רצה לדלת לפני שהספקתי ללבוש משהו הגון, התמונות מתפרסמות וכולם קוראים לי שמנה".

וואלה! סלבס רצה לדלת רק כשהיא בטוחה שבצד השני מסתתר שליח פיצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully