וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם: "שמחה שהסיפור הזה קרה לי ולא למישהי אחרת"

עודכן לאחרונה: 30.7.2021 / 13:38

יוצאת הריאליטי והדוגמנית שהגישה תלונה במשטרה נגד שי אביטל, התייחסה לראשונה לפרשה והפצירה בנערות ונשים נוספות להתלונן: "אם לא נדבר - איך יקשיבו לנו?". וואלה! סלבס מחזקת

בווידאו: גל גברעם אחרי שהגישה תלונה במשטרה נגד הסוכן שי אביטל/צילום: שני פרומקין

יוצאת הריאליטי והדוגמנית גל גברעם העלתה היום (ו') פוסט לחשבון האינסטגרם שלה והתייחסה לראשונה לסערה סביב היחס המזלזל לו זכתה ממשטרה ישראל כשהגיעה להגיש תלונה על סוכן הדוגמניות שי אביטל.

גברעם פרסמה תמונה של התלונה שהגישה והוסיפה טקסט מחזק ומרגש: "שינוי לא קורה ביום, אבל כן היה כאן שינוי! שינוי לא קטן יש לציין, וזה בזכותכם.ן. אני פשוט שמחה שהסיפור הזה שקרה, קרה לי ולא למישהי אחרת כי כנראה שלמישהי אחרת פשוט לא היו מקשיבים".

"בנות אהובות שלי, המשטרה ערוכה ומוכנה לקבל אתכן עכשיו. לקבל את הפניות שלכן ולקחת מכן עדות בדרך הכי נעימה ועדינה שיש. תגיעו לתחנת המשטרה בדרך סלמה 18 בתל אביב, שם נמצאת היחידה שמטפלת בתיק הזה, והיא תסייע לכן בכל".

גברעם הודתה לציבור על התמיכה הרחבה לה זכתה: "תודה על אלפי ההודעות והחיזוקים שאני מקבלת. באמת, פשוט תודה. שבת שלום ושנדע ימים טובים יותר. ובנות - גשו להתלונן. כי אם לא נדבר - איך יקשיבו לנו?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בווידאו: גל גברעם מספרת על הניסיון להגיש תלונה במשטרה נגד שי אביטל/מתוך חשבון האינסטגרם של גל גברעם

ביום רביעי האחרון העלתה גברעם סרטון קורע לב, בו סיפרה על החוויה המטלטלת שעברה כאשר ניגשה לתחנת המשטרה וביקשה להתלונן על אביטל.

"פחדתי, לא אמרתי מילה. הסיפור הזה יצא עכשיו ואני לא יכולה לשתוק. כנראה שמישהו מביניכם מסדר שעבריין מין יסתובב חופשי. איפה מפקד המחוז, איפה כל השרים שעסוקים בלהעלות סטורי כל היום שנבוא להתלונן. הנה הגעתי להתלונן - מה עשיתם עם זה? שלחו אותי הביתה או לשלוח תלונה במחשב. איפה היחס למישהי שחוותה משהו? משטרת ישראל אתם צריכים להתבייש. מדינת ישראל, אנחנו צריכים להתבייש. אם שאלתם את עצמכם איך זה הגיוני ש-20 שנה הבן אדם מטריד סדרתי בתוך תעשייה שלמה וכולם שותקים - הנה התשובה שלכם".

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully