וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בטרמינל: לאה שנירר עוכבה בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 12:36

הכוכבת רצתה לטוס לגרמניה כדי להפתיע את בעלה ביום הולדתו, אך נתקלה בשלל תסביכים בירוקרטיים שעיכבו אותה ואת הטיסה. וואלה! סלבס תקרית דיפלומטית

לאה שנירר עוכבה בשדה התעופה 29 ביולי 2021/באדיבות המצולמת

מה אתם יודעים, גם נשים אמידות נתקלות בקשיים לפעמים. לא כאלה שקשורים לעו"ש כמובן, אלא לדברים יותר עממיים כמו ביקורת דרכונים.

לאה שנירר הגיעה הבוקר (ה') לשדה התעופה יחד עם ילדיה. החבורה העליזה תכננה לטוס להמבורג ולהפתיע את צחי, האבא והבעל המסור, לכבוד יום הולדתו. כשהמשפחה הגיעה לביקורת הדרכונים, התברר שדרכוניהם של הילדים לא בתוקף. טם טם טם!

לאה שנירר. יח"צ,
אצילית. שנירר/יח"צ

דבר כה פעוט לא יעצור את המעושרת בדרך אל אהובה, והיא הצליחה להאריך את הדרכונים של הילדים ולחזור לעמדת הצ'ק אין. חשבתם ששם נגמרו הצרות? וול, כנראה שאתם לא מכירים את לאה שנירר.

הילדים המתוקים היו מנועים מעלייה לטיסה כיוון שקיבלו חיסון קורונה לפני שבוע, ולא שבועיים כנדרש לפי חוק. שנירר לקחה אותם לעשות בדיקת אקספרס, אבל אז כבר היה ברור שהטיסה לא תצא לפועל והם יצטרכו לחשוב על תכנית פעולה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לאה שנירר. יח"צ,
בופה זה החיים/יח"צ

אז רגע, כבר היו לנו תסבוכת בירוקרטית ומגפה קטלנית שגם היא לא עצרה את המעושרת שתעשה הכל כדי להגיע לבעלה. שנירר הצליחה למצוא טיסה מאוחרת יותר, וכדי להעביר את הזמן בנעימים שכרה חדר בפתאל טרמינל. אתם יודעים, כי אישה כמו לאה שנירר לא תשב במשך שעות על השטיח המעופש של הטרמינל כי זו הנקודה הקרובה ביותר למטען.

וואלה! סלבס הסכימה לעלות על קו חמש כדי לחגוג יום הולדת לאהובה, שלא העריך את המחווה.

  • עוד באותו נושא:
  • לאה שנירר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully