וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סודי, ביקיני וריאליטי: הרכילות מאחורי הספורטאים האולימפיים

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 0:10

מאחורי כל ספורטאי טוב מסתתרים מאמנים, בני משפחה וכמה פיסות רכילות משובחות. לרגל פתיחת המשחקים האולימפיים, החלטנו להביא לכם את המידע הכי מעניין על כמה מחברי הנבחרת הישראלית - והוא אפילו לא קשור לספורט. וואלה! סלבס עולה על הפודיום

אורי ששון לאחר ההפסד בקרב על הארד באליפות אירופה בג'ודו/איגוד הג'ודו

המשחקים האולימפיים בטוקיו נפתחו היום (ש') בקול תרועה רמה, והמשלחת הישראלית נסעה כדי ליצצג אותנו בכבוד ולקטוף כמה מדליות. לרוב, ספורטאים ברמה כל כך גבוהה משאירים את חייהם הפרטיים הרחק מאור הזרקורים, אבל וואלה! סלבס עשתה מאמץ והצליחה לדלות כמה פרטים עסיסיים על הצעירים המבטיחים הללו. שנתחיל באיפון?

אורי ששון

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. רויטרס
לא דיברנו מספיק על מה שמסתתר מתחת לחלוק/רויטרס

אורי ששון, הג'ודוקא המתוק ביותר בתולדות הענף, זכה למעמד של מאמי לאומי וחיבוק עוטף מכל עם ישראל. למרות שספורטאים רבים נודעים באורח החיים הסגפני שלהם, ששון דווקא מרשה לעצמו להתפרע ונתפס בעדשת המצלמה לא פעם כשהוא מבלה במסיבות, קריוקי, רוכש ג'אנק פוד ובכלל, קובר את לוחות הברית של הספורטאים.

למרות שהוא ספורטאי אולימפי, ששון התנסה גם בדוגמנות, משחק ואפילו השתתף בתכנית השירה "הזמר במסכה". עם כזה לוח זמנים עמוס, לא פלא שמדובר ברווק מבוקש במיוחד. בריאיונות שהעניק בעבר, אורי סיפר שהוא רוצה זוגיות, כך שניתן להניח שמדובר בגבר רומנטי. וואלה! סלבס מחכה להצעות!

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קטי ספיצ'קוב

הגולשת הישראלית קטי ספיצ'קוב. איגוד השיט, Sailing Energy, אתר רשמי
טלנובלה בע"מ/אתר רשמי, איגוד השיט, Sailing Energy

גולשת הרוח המוכשרות עמדה באחת הפרשות העסיסיות ביותר בתולדות הספורט הישראלי. הפרשה התפוצצה בשנת 2019, אז התגלה שספיצ'קוב ומאמן נבחרת הנשים בה היא חברה, פייר לוקט, מנהלים רומן סודי מאחורי גבן של חברות הנבחרת.

הבנות ניהלו קשר קרוב במיוחד, אישית ומקצועית, ונפגעו עד עמקי נשמתן כשהרומן יצא לאור. העניינים הידרדרו לכדי האשמות קשות נגיד המאמן, שהעניק לספיצ'קוב יחס מיוחד לכאורה. עורכי דין נכנסו לתמונה ותביעות בהן פורטו הלוקיישנים האקזוטיים בהם השניים קיימו יחסי מין הוגשו.

לוקט פוטר מאימון הנבחרת וספיצ'קוב נבחרה לייצג את ישראל בטוקיו. במסיבת יתונאים הגולשת העדיפה שלא לדבר על חייה האישיים, אולם אנחנו יכולים לספר לכם שבני הזוג עדיין מנהלים מערכת יחסים צמודה. וואלה! סלבס מאמינה באהבה בין הגלים.

פיטר פלצ'יק

בן זיני, פיטר פלצ'יק. לנס הפקות,
בן זיני, פיטר פלצ'יק/לנס הפקות

ג'ודוקא נוסף שהגיע לרשימה שלנו הוא פיטר פלצ'יק, שמנסה לבסס את מעמדו בביצה המקומית. כלומר, איזו סיבה נוספת יש לתמונה עם בן זיני?

פלצ'יק בן ה-29 עבר ילדות לא קלה בכלל: הוא נולד במשקל מדהים של חמישה קילוגרמים וסבל מבעיות בריאות שונות. אביו נפטר כשהיה בן שלושה חודשים בלבד והוא גדל אצל סבו וסבתו כיוון שאימו עברה לגור בארצות הברית. כשהיה בן 17, הכיר את אשתו דניאל והשניים נישאו בשנת 2016.

לאחר שעשה חיל בתום הספורטיבי, פלצ'יק החל לנצל את מעמדו כסלב מקומי ונצפה באירוע עם ליהיא גרינר וכוכבי "חתונה ממבט ראשון" - לא המקום הכי טבעי עבור ספורטאי אולימפי. וואלה! סלבס מחזיקה לך אצבעות.

לינוי אשרם

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם. רויטרס
המתעמלת הישראלית לינוי אשרם/רויטרס

לינוי אשרם המתוקה היא אחת הספורטאיות הטובות ביותר שהיו בישראל אי פעם. למעשה, בשבוע בו אשרם לא זוכה במדליה הוא שבוע בו מישהו צריך לצלצל אליה ולוודא שהכל בסדר, כיוון שהיא כבר קטפה 47 מדליות, והיד עוד נטויה. ועכשיו תחשבו אתם מה הספקתם עד גיל 22.

אשרם היא ספורטאית מושלמת לא רק בגלל הכשרון, המוטיבציה וההישגים האדירים, אלא בעיקר כי היא מנהלת חיים אישיים נטולי סקנדלים. היא חריגה ברשימה הזו, כיוון שהיא לא מגיעה להשקות, לא מתחככת בסלבס וחיה בסוג של בועה שכוללת בעיקר אימונים. מצד שני, מדובר באחד מהפרצופים המוכרים ביותר במשלחת, כך שאי אפשר להתעלם ממנה.

היא בוחרת את הקמפיינים שלה בקפידה, מעבירה מסרים של אהבה ואחווה ברשתות החברתיות ומעריצה את גל גדות. אם אתם בכל זאת מתעקשים על קצת ג'וס, נספר לכם שהיא מנהלת מערכת יחסים רומנטית עם בחור אלמוני כבר למעלה משנה. ללינוי יש משטר תזונה קפדני להחריד, ובעבר העידה שהיא מתפנקת לפני תחרויות עם קצת שוקולד מריר.וואלה! סלבס תחשוב על זה בפעם הבאה שהיא תזמין פיצה.

חנה קנייזבה-מיננקו

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. GettyImages
חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית/GettyImages

מתי בפעם האחרונה נתקלתם בספורטאית אולימפית שמתפעלת חשבון אינסטגרם שלא היה מבייש את נטע אלחמיסטר? וכן, זה הזמן שתכירו את חנה קנייזבה-מיננקו.

חנה המוכשרת מתחרה בתחום הקפיצה המשולשת וכשהיא לא מתאמנת, היא נהנית מבילויים שמאפיינים נשים צעירות: ים, בריכה, חופשות פוטוגניות וביקיני. הרבה ביקיני.

יש נטייה לחשוב שספורטאים אולימפיים צריכים לשמור על ממלכתיות, וזו בדיוק הסיבה לתעופה הגדולה שלנו על קנייזבה-מיננקו: אישה יכולה להיות ספורטאית מדהימה, לייצג את המדינה בכבוד ולדהור על חד קרן בבריכה בלי לדפוק יותר מדי חשבון. וואלה! סלבס ניסתה לעלות על אננס מתנפח. זה נגמר בחדר מיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully