וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: לא תאמינו מי החבר החדש של סתיו שפיר

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 15:28

הפעילה החברתית וחברת הכנסת לשעבר, מנהלת מערכת יחסים עם בחור שאוחז בייחוס משפחתי מרשים אך בעייתי. אז במי מדובר? וואלה! סלבס טסה לחלל

סתיו שפיר 16 ביולי 2020. ראובן קסטרו
אביא לך אבנים מהירח. ליטרלי. סתיו שפיר/ראובן קסטרו

בשנה שעברה אירעה מיני שערוריה כאשר סתיו שפיר, מי שהובילה את המחאה החברתית בשנת 2011 ובהמשך כיהנה כחברת כנסת, ניסתה לפתוח כרטיס באפליקציית היכרויות ונחסמה כיוון שגברים שחשבו שמדובר בפרופיל מזוייף, דיווחו עליה.

כעת, נראה ששפיר לא זקוקה לטובות מאף אפליקציה, כיוון שהיא מחרישה בימים אלה מערכת יחסים מסקרנת במיוחד שמגיעה אחרי שבשנת 2019 נפרדה מבן הזוג שאולי שטרית, עמו ניהלה מערכת יחסים שנתיים שלמות. אז מי הבחור בר המזל? קבלו את כל הפרטים.

סתיו שפיר ממובילי המחאה החברתית במהלך מסע"ת 11 באוקטובר 2011. ראובן קסטרו
זוגית!/ראובן קסטרו

כפי שפרסם לראשונה העיתונאי ערן סוויסה, האקטיביסטית החברתית מנהלת מערכת יחסים עם בנו של איש עסקים עשיר ביותר, כזה שככל הנראה לא צעד במחאה החברתית שהובילה לפני עשור בדיוק.

כעת, לוואלה! סלבס יש את הפרטים על בן הזוג החדש: מדובר בעמית סטיבה, בנו של המיליארדר איתן סטיבה, מי שעתיד להיות האסטרונאוט הישראלי השני שיבקר בחלל.

סטיבה האב היה בין מקימי חברה, שלפי דיווחים סיפקה בעבר נשק וציוד ביטחוני למשטר מושחת באנגולה שהיה מעורב במלחמת האזרחים העקובה מדם במדינה.

מעניין איך הנתון הזה ישפיע על מערכת היחסים הטרייה של הבן עם הפוליטיקאית לוחמת הצדק שהביא הביתה?

וואלה! סלבס יצאה פעם עם הבן של השרברב השכונתי שגם הוא נכשל במבחן של "יצאת צדיק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully