וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת איזה סכום דרור קונטנטו היה חוזר לבית האח הגדול?

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 16:41

מעצב האופנה המתוק התיישב לשיחה צפופה עם גל גברעם והשנים חלקו סודות מהבית הכי נצפה במדינה. אז למה הוא סידר לה את התחתונים ועם מי היא חושבת שהיה לו קטע בבית? וואלה! סלבס מאזינה מעליית הגג

ריאיון עם גל גברעם ודרור קונטנטו 13 ביולי 2021/מערכת וואלה!

נראה שכבר אפשר לקבוע בצורה חד משמעית שדרור קונטנטו וגל גברעם הם שניים מהמתמודדים האהובים ביותר ששהו בבית האח הגדול. אז מה קרה כשהתיישבנו איתם לשיחה צפופה? ובכן, בדיוק מה שאתם חושבים.

פגשנו את השניים לריאיון לוהט שנערך על סט של הפקת אופנה מיוחדת לרגל זכייתה של גל בתואר כוכבת הרשת האהובה, וזכייתו של דרור בתואר מעצב השנה בתחרות Fashion Icon 2021 של וואלה! אופנה בחסות ניסאן גו'ק.

אז כמה כסף דרור היה דורש כדי להיכנס לעונה נוספת של התכנית האהובה? בואו נגיד שכדאי להצטייד בכוס מים קרים לפני ששומעים את הסכום. גברעם, לעומתו, מגיעה עם דרישות הרבה יותר צנועות: "הייתי נכנסת שוב, אבל לא ל-VIP. העונה שלנו הייתה חצי חצי, זהבה בן זה VIP. אנחנו אנשים רגילים".

גל גברעם תום חיימוב אירוע דאליש. שוקה כהן,
נראה לכם שאפשר להעביר ריאיון בלעדיו? גברעם ותום חיימוב/שוקה כהן

השניים דיברו גם על העזיבה המפתיעה של ג'קי מנחם ונראה שקונטנטו תמך בצעד שעשה: "הוא חזר לאשתו ולילדה, זה הרבה יותר ממיליון". גברעם הצטערה לשמוע, אבל פסקה בצורה נחרצת שהוא לא היה זוכה במיליון שקלים בפעם השניה.

אז למי מביניהם יש יותר בגדים בארון, איזו תמונה חושפנית דרור היה רוצה לקבל מגל ומה הם איחלו ליהודה?

וואלה! סלבס יכולה לגלות את כל הסודות מבית האבות בו היא מתגוררת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully