וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמילה קביו עברה שיימינג - ותקפה חזרה

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 0:05

הזמרת נתפסה בעדשת הפפראצי כאשר עשתה אימון כושר בפארק, וחטפה אש מגולשים חצופים שיצאו נגד מבנה הגוף שלה. בתגובה, היא פרסמה סרטון מעורר השראה בו העבירה מסר חיובי לעולם. וואלה! סלבס גורו לקבלה עצמית

AMA טקס פרסי המוזיקה האמריקאית קמילה קביו. GettyImages
לכולם יש מה להגיד. קמילה קביו/GettyImages

בואו נודה באמת: אין אדם אחד שלא העלה קצת במשקל בתקופה בה סגרים היו מוטלים בקצב מסחרר. האיסור על יציאה מהבית, חוסר המוטיבציה והתחושה הכללית של אפוקליפסה גרמה לכולם להיכנס לטרנינג, לאפות חלות ולאכול אותן עם פיינט גלידה.

קמילה קביו, זמרת שהיא ממש במקרה אישה בשר ודם, לא עברה חוויה שונה משאר המין האנושי. כיוון שהיא אוחזת בסטטוס של כוכבת, כל קילוגרם שהיא מעלה או מורידה הופך לשיחת היום - וזה בדיוק מה שקרה הפעם.

הזמרת תועדה בזמן שערכה אימון כושר בפארק, והתגובות המכוערות לא איחרו לבוא. היא החליטה להפוך את הלימון ללימונדה חיובית במיוחד, ופרסמה את אחד הסרטונים המרימים ביותר שנראו פה לאחרונה.

"עשיתי סיבוב ריצה בפארק, התעסקתי בעניינים שלי, ניסיתי להישאר בכושר טוב ולשמור על הבריאות שלי. כן, לבשתי טופ שחשף את הבטן שלי. לא הכנסתי את הבטן כי רצתי, כמו כל אדם אחר שלא מכניס את הבטן כל הזמן. כשראיתי את התמונות, הבנתי שלשנוא את הגוף שלי זה כל כך העונה שעברה", כתבה קביו.

"אני מודה בכל יום על הגוף הזה, שעוזר לי לעשות את הדברים שאני צריכה. אנחנו נשים אמיתיות עם קימורים, צלוליט, סימני מתיחה ושומן. אנחנו לגמרי מחזיקות את זה".

וואלה! סלבס יודעת שכל סימן מתיחה שהיא קיבלה הוא למעשה צל"ש על שווארמה בלאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully