וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבוגרים בלבד: מייקל לואיס פתח חשבון ב-OnlyFans

15.7.2021 / 22:35

הדוגמן ואושיית הרשת הצטרף לטרנד הסלבס ופתח חשבון ברשת החברתית OnlyFans, המאפשרת העלאת תמונות אינטימיות תמורת תשלום. וואלה! סלבס מסוקרנת

מייקל לואיס. אינסטגראם, צילום מסך
יש איבר שעוד לא ראינו? מייקל לואיס/צילום מסך, אינסטגראם

אחרי קארדי בי ועדן פינס, גם מייקל לואיס מצטרף לרשימת המפורסמים שפתחו חשבון באפליקציה למבוגרים Only Fans. בתקופה האחרונה, לואיס עולה לכותרות בין היתר בשל התמונות הפרובוקטיביות שהוא מעלה לעמוד האינסטגרם שלו. כעת, הוא החליט לקחת צעד קדימה ולהעלותן בפלטפורמת ה-OnlyFans בתשלום.

לדבריו של מייקל: "לאחרונה פתחתי את פרופיל האונלי פאנס שלי, שהוא עוד אפיק בשבילי להגיע לקהל שלי בארץ ולקהל חדש בעולם בתור יוצר תוכן וצלם. באונלי פאנס, כמו בטוויטר, השליטה על התוכן היא בידי היוצר עצמו והוא בשליטה על הערוץ שלו בצורה בלעדית.

העולם מתקדם כל יום וממש כמו באבולוציה גם אפיקי התקשורת שלי צריכים להיות מעודכנים. אני שמח להצטרף לאונלי פאנס ששם אוכל להיות בתקשורת יותר אישית עם העוקבים שלי וגם לספק תוכן יותר אקסקלוסיבי ואומנותי כמו שאני יודע לייצר וכך וגם להרוויח הכנסה מניבה ועוד חשיפה בארץ ובעולם על הדרך. מה שברשתות החברתיות האחרות אי אפשר לעשות. אני שמח שבעולם הבינו את הפוטנציאל ועכשיו גם כאן בארץ! יש למה לצפות".

מייקל לואיס. אינסטגראם, צילום מסך
יוצר תוכן וצלם/צילום מסך, אינסטגראם

אם אתם ממש לא יכולים להתאפק, דעו כי מנוי חודשי לחשבון שלו ברשת החברתית עולה כרגע 20 דולרים, ומובטח כי הוא יכלול "תוכן אקסלוסיבי ולא ניתן יהיה למצוא אותו בפלטפורמות אחרות שלו כמו אינסטגרם או פייסבוק".

וואלה! סלבס לא נרשמת כי היא בזבזה את כל הכסף שלה בבלאק פריידיי האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully