וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה שמתחוללת סביב טיטי איינאו - מבלי שהיא תדע

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 12:35

בזמן שהדוגמנית ההורסת הופכת למאמי של המדינה בבית האח הגדול, דרמה גדולה מתחוללת מאחורי הקלעים שעשויה לפגוע בהצבעות עבורה ובהכנסותיה בצורה משמעותית - והיא אפילו לא מודעת לכך. וואלה! סלבס הבולשת חוקרת

האח הגדול קיץ 2021 - קטע מתוך התוכנית השנייה/רשת 13

בכל עונה של האח הגדול מגיע הרגע בו הדיירים מתוודעים לאירועים שהתחוללו בארץ ובעולם, בזמן שהם שהו בבית השמור ביותר במדינה בלי שמץ של מושג על העולם החיצון.

בדרך כלל מדובר בבחירות, מגפות ומלחמות, אבל הפעם מדובר במאורע הרבה יותר אישי, כזה שעשוי להשפיע על עתידה של טיטי איינאו. על מה המהומה? תמשיכו לקרוא.

טיטי איינאו. אור גפן,
סליחה, אפשר לעקוב אחריך?/אור גפן

בפרק ששודר אמש (ד') טיטי שבתה את ליבם של הצופים. היא כנה, אותנטית ומצחיקה - תכונות שעשו לנו חשק לראות עוד קצת מכל הטוב הזה. אבל, כאשר נכנסנו לחשבון האינסטגרם של הדוגמנית, הופתענו לגלות שבניגוד לחבריה לבית - העמוד שלה לא הפך להיות פרטי והתמונה האחרונה שמופיעה שם עלתה לפני עשרה ימים, טרם כניסתה לבית ונצח במונחים של רשתות חברתיות.

וואלה! סלבס עלתה על טרנץ' ושפם מזויף ויצאה לגלות מה השתבש, ומה שהיא גילתה גובל בשערוריה של ממש. כידוע, כאשר הדיירים נכנסים לבית האח הגדול, הם מפקידים את תפעול הרשתות החברתיות שלהם בידי אנשים אחרים המקורבים אליהם, שממשיכים לתחזק באופן שוטף את עמודי האינסטגרם והפייסבוק שלהם.

חרף זאת, כאמור, עמוד האינסטגרם של איינאו פשוט לא התעדכן מאז כניסתה לבית. אז מה בעצם השתבש?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הפוסט האחרון

מקורבים לאיינאו סיפרו לוואלה! סלבס, שהאדם שקיבל אחריות על הרשתות החברתיות שלה פישל - ניסה להיכנס מספר פעמים לחשבון ופשוט נחסם וחשבונותיה הוקפאו.

הדבר עשוי לגרום לפגיעה בהכנסותיה העתידיות של איינאו ואף בהצבעות עבורה, כיוון שלמספר העוקבים והלייקים יש משמעות מכרעת כאשר מדובר בתפוצה של הפוסטים והסטוריס ובקבלת קמפיינים חדשים.

גל לביא, מומחה רשתות חברתיות, הסביר לנו מה עשויה להיות הסיבה להקפאת החשבונות. "בשנים האחרונות אינסטגרם הקשיחו את האבטחה. הדרך לשחרר את החסימה היא על ידי שחזור מתוך אחד מפרטי הקשר הקיימים בפרופיל המשתמש כמו מייל או טלפון, דרך נוספת היא האימות הדו שלבי במידה ובוצע. אם מספר הטלפון לא תקין או המייל אינו פעיל יהיה מאוד קשה לבצע שיחזור סיסמה".

האם האח יעדכן את טיטי במתרחש ויאפשר לה לטפל בתקלה? האם זה מאושר על פי חוקי הפורמט בכלל? והאם מארק צוקרברג מעורב בסוד העניינים? נמשיך לעקוב.

וואלה! סלבס מחזירה את כלבוטק לאופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully