וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתומות ונהנות: הסלבס שהגזימו עם השיזוף

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 7:10

לרגל יום הצ'יפס הבינלאומי שחל ממש היום, החלטנו להיזכר בכמה מהכוכבים האהובים עלינו שלקחו את השיזוף צעד אחד רחוק מדי ומתהלכים בינינו כאילו הם יצאו ממש עכשיו מטיגון בשמן עמוק. וואלה! סלבס חכמה בשמש

כריסטינה אגילרה. Jon Kopaloff, GettyImages
גיברת, הכתבה הזו חקוקה על שמך. כריסטינה אגילרה/GettyImages, Jon Kopaloff

חשבתם שיום הולדת הוא היום החגיגי ביותר בלוח השנה? תחשבו שוב, כי היום מציינים ברחבי העולם את יום הצ'יפס הבינלאומי. המאכל שהפך לקונצנזוס, שרלוונטי בכל שעה ומשתלב בצורה נפלאה עם מאכלים אחרים, הזכיר לנו כמה מהכוכבים האהובים עלינו.

לא, לא כי הם נתפסו זוללים את מאכל האלים, אלא כי ממש כמו אחרוני התפודים גם הם בילו יותר מדי זמן בשמן עמוק. התוצאה: לוק פריך ושחום, שלא לומר כתום. לגזור, לשמור ולהימנע ככל הניתן.

וואלה! סלבס יודעת ששחור זה מרזה, אבל לבן זה חגיגי

דונלד טראמפ

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ במהלך עצרת פוליטית בוולינגטון, אוהיו, 26 ביוני 2021. רויטרס
נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ במהלך עצרת פוליטית בוולינגטון, אוהיו, 26 ביוני 2021/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר ופנסיונר מתוסכל בהווה הוא הדוגמה המושלמת לשיזוף שיצא מכלל שליטה. כל הופעה פומבית שלו הייתה שונה מקודמתה כי הרצון להיראות צעיר ומלא חיים גברה על הטעם הטוב. זה, או שמלאניה נעלה אותו במיטת השיזוף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טארה ריד

טארה ריד בבכורת הסרט 'American Reunion'  בתיאטרון הסיני, הוליווד, 19 מרץ 2012. Frazer Harrison, GettyImages
טארה ריד בבכורת הסרט 'American Reunion' בתיאטרון הסיני, הוליווד, 19 מרץ 2012/GettyImages, Frazer Harrison

האם אתם מזהים את הגברת שבתמונה? אם כן ברכות, עברתם את גיל 30. אם אתם לא רואים גברת בתמונה, זה בגלל שהיא השתלבה עם הרקע באופן מעורר קנאה. ריד, שכיכבה בסרטי "אמריקן פאי", עברה תקופות קשות שכללו הפרעות אכילה, התמכרות לסמים ואם לשפוט לפי הלוק - גם לחומרי שיזוף עצמיים.

דיוויד הסלהוף

דיוויד האסלהוף. AP
דיוויד האסלהוף/AP

האם יש מחקר אמפירי שבוחן את הקשר בין גברים בגיל העמידה ושיזוף מוגזם? פרס איג נובל מובטח מאיתנו לחוקר שיבדוק את הקורלציה בין שני המשתנים. דיוויד הסלהוף, שכיכב ב"משמר המפרץ", בילה ימי צילום ארוכים בחוף הים. האם השיזוף המוגזם מגיע מטעמים אסתטיים, או שמדובר בגעגוע לקריירה שהייתה ואינה עוד? הו, הנה רעיון למחקר נוסף.

כריסטינה אגילרה

כריסטינה אגילרה. Toby Canham, GettyImages
כריסטינה אגילרה/GettyImages, Toby Canham

מופע הביזאר של כריסטינה אגילרה הוא שם שיכול לייצג רגעים רבים מהקריירה העשירה של הזמרת, אבל הרגע האהוב עלינו התרחש בשנת 2012. אגילרה הוזמנה לשיר במופע לזכרה של אטה ג'יימס, ומי שגנב את ההצגה היה נוזל בגוון אדמדם-חום שהחל לזלוג על רגלה של הזמרת. לאחר בירור מעמיק, התברר שהיא הזיעה והשיזוף המלאכותי נזל ממנה. אין צורך בפאנץ', נכון?

בראדלי קופר

בראדלי קופר. GettyImages
בראדלי קופר/GettyImages

השחקן המוכשר חגג את יום הולדתו ה-46 בתחילת השנה, כך שתיאוריית השיזוף וגיל העמידה אינה תקפה עוד. קופר, אחד השחקנים המצליחים ביותר בעולם, מתעקש להעניק לפרצופו גוון של מרקר פעם אחר פעם. לפי הסרטים האחרונים שלו, זה לא הוסיף לו איכויות משחק יוצאות דופן. וכן ליידי גאגא, המשפט הזה תקף גם לגביך.

דונטלה ורסאצ'ה

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 דונטלה ורסצ'ה. GettyImages
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 דונטלה ורסצ'ה/GettyImages

נחתום את האייטם עם דונטלה, האישה שהמקלחת שלה מלאה סילוני צבע ושנת הלילה שלה מתרחשת בתוך מיטת שיזוף. ורסאצ'ה, ששינתה את פני האופנה העולמית, שינתה גם את פניה שלה לא פעם וכל שטיח אדום הופך להפתעה בגוון חמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully