וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאוזה: הכוכבת שלא משאירה הרבה מקום לדמיון

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 7:10

אתם מכירים אותה בתור אחת הזמרות הצעירות והמצליחות ביותר בעולם ולאחרונה היא עברה שינוי תדמית רציני. אם לשפוט לפי התמונות שהעלתה לאינסטגרם, היא אכן שרפה את כל הטרנינגים והתארגנה על מחוכים. אז מי הכוכבת הנועזת? וואלה! סלבס מעריצה מושבעת

בילי אייליש. אינסטגרם, צילום מסך
ערב טוב לך!/צילום מסך, אינסטגרם

השנים האחרונות הביאו איתן כמה מהתופעות המדהימות ביותר בתרבות הפופ. אנחנו מדברים כמובן על שורה ארוכה של זמרות צעירות ומצליחות, והפיכת הטרנינג לפריט לגיטימי מחוץ לבית. החלק הראשון מבורך, החלק השני לפח.

ומה מקשר בין הכוכבות לטרנינגים? בילי אייליש כמובן! הזמרת הצעירה, שנהגה לבחור אאוטפיטים רחבים במיוחד, עשתה קצת סדר בארון ושלחה את הקפוצ'ונים לשריפה. במקומם, כך נראה, היא אימצה פרטי לבוש של אישה ויקטוריאנית: חזיות תחרה ומחוכים.

הזמרת בת ה-19 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות בלבוש חושפני, ועוררה את חמתם של הגולשים הפרימיטיביים, שכינו אותה "לא רלוונטית". תנוחו.

בחודש מאי אחרון אייליש הצטלמה לשער מגזין ווג, וחשפה לוק חדש ומרענן שכלל שיער בלונדיני וסטיילינג חדש. בריאיון, דיברה הזמרת על התגובות שנשים מקבלות כשהן מתלבשות בצורה שלא תואמת את ציפיות החברה.

"כשאישה מעזה להראות קצת עור, היא הופכת לזולה וקלה להשגה. אם זה מה שאני - אני גאה בזה. בגדים, בין אם הם חושפניים ובין אם צנועים, לא צריכים לגרוע מהכבוד שלנו".

וואלה! סלבס מטפחת סוקולנט וגירל קראש, אבל אל תגלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully