וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויט קרוליין: הסלבס הבריטים שהגיעו לצפות בגמר היורו

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 13:27

נבחרת איטליה ניצחה את נבחרת אנגליה בגמר גביע היורו, וכמה מהכוכבים הבריטים האהובים עלינו הגיעו למשחק והתאכזבו בלייב. וואלה! סלבס לא יודעת להפסיד בכבוד

גמר יורו אנגליה איטליה קייט מידלטון הנסיך וויליאם הנסיך ג'ורג'. AP, AP
איפה שרלוט? הנסיך וויליאם, קייט מידלטון וג'ורג' הקטן/AP, AP

החודש האורך ביותר בשנה הגיע לקיצו אמש (א'), כאשר נבחרת איטליה ניצחה את אנגליה בגמר גביע היורו. המשחק החגיגי התקיים באצטדיון וומבלי, וכמה מהכוכבים האהובים עלינו הגיעו כדי לעודד (ולהתאכזב) בלייב.

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון וג'ורג' הקטן הגיעו לעודד את הנבחרת האנגלית. אם לשפוט לפי התמונות, בזמן שמידלטון ובנה נהנו מכל רגע, הנסיך וויליאם שמר על ארשת פנים חמוצה מעט, כאילו חזה את העתיד לבוא.

גמר יורו אנגליה איטליה דיוויד בקהאם קייט מוס טום קרוז. AP, AP
שלישיית מה קשור. דיוויד בקהאם, קייט מוס וטום קרוז/AP, AP

אוהדים מפורמים נוספים שהגיעו לאצטדיון וומבלי היו דיוויד בקהאם, קייט מוס ובתה לילה ולא אחר מאשר טום קרוז. למקרה שתהיתם, ויקטוריה בקהאם שהתה בפריז, אך ניצלה את חשבון האינסטגרם שלה כדי לשלוח מזל ואנרגיות טובות לנבחרת האנגלית.

בתום המשחק, הסלבס ניצלו את מעמדם כדי להביע תמיכה בחברי הנבחרת המאוכזבים. אדל העלתה תמונה וכתבה "אנחנו כל כך גאים בכם. החזרתם את המשחק הביתה ואיחדתם אותנו". השחקן אידריס אלבה העלה גם הוא תמונה מרגשת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מי שריגש במיוחד היה השדר הבריטי פירס מורגן, שהביע חמלה כלפי השחקנים שבורי הלב: "אני מעריץ כל שחקן שעולה לבעיטת פנדל, בעיקר כשהם בני 19, 21 ו-23. אני גאה בכם. אתם החמצתם ואנחנו הפסדנו, אבל אתם בחורים אמיצים".

וואלה! סלבס יודעת להבקיע בעיקר גולים עצמיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully