וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להתנהג בהתאם: הכירו את דיירי ה-VIP בבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 0:04

בית "האח הגדול" בנווה אילן שוב התמלא בדיירים, חודשים ספורים בלבד אחרי סיום העונה הקודמת. הפעם מדובר במשתתפי VIP שיתמודדו על הפרס הגדול, וכנראה יגרמו לכם להיות דבוקים למסך 24/7. וואלה! סלבס לא עברה אודישן

וזו המנצחת הגדולה של העונה הקודמת

בווידאו: זהבה בן זוכת האח הגדול/מערכת וואלה!

סולד אאוט בקיסריה, כמה קמפיינים ומיליון אחד שקטפה זהבה בן בעונה האחרונה של האח הגדול - כל אלה מביאים אותנו עם הרבה ציפיות לעונה החדשה של התכנית, שהוזנקה הערב (ש') בנווה אילן. הפעם מדובר בעונה קצרה מהרגיל, בה נראה שוב את המנחים הלוהטים גיא זו-ארץ (שחזר שזוף מצילומי "הישרדות" בפיליפינים) ולירון ויצמן.

"האח הגדול", אחת מתכניות הריאליטי האהובות בישראל, יכולה להתגאות ברזומה של לא מעט אנשים שהפכו למפורסמים אחרי שיצאו מהבית הכי נצפה במדינה. הפעם, כפי שהובטח בפרומואים, מדובר בעונת VIP - כך שאתם אמורים להכיר את הפנים של כולם. שנתחיל?

אורן חזן

אורן חזן, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
אורן חזן, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

אורן חזן, נשוי+2, בן 40 ממעלה אדומים, חבר כנסת לשעבר מטעם הליכוד והצייצן האהוב על המדור. בעבר השתתף בתכנית המופתית "בואו לאכול איתי" וכנראה שמדובר בגנטיקה, כיוון שהוריו השתתפו בעונה האחרונה של "זוג מנצח". היי אביבה ויחיאל!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דנה רון

דנה רון, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
דנה רון, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

דנה רון, בת 50 מתל אביב, אושיית בידור ומנחת טלוויזיה שמכירה את הבית המפורסם ממש מקרוב. בין העונה השלישית בה השתתפה ועד היום, הספיקה לנסות את מזלה גם ב"הישרדות". לדבריה, היא לא השלימה את החוויה בסיבוב הראשון, והיא רוצה לזכות בעונה הנוכחית כדי לסגור מעגל. בהצלחה לולי!

ג'קי מנחם

ג'קי מנחם, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
ג'קי מנחם, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

ג'קי מנחם, נשוי+1, בן 33 מרמת גן. למנחם יש בית דפוס בבעלותו ואם הוא נראה לכם מוכר זה בגלל שאתם זקנים. סתם, זה בגלל שהוא היה המנצח הגדול בעונה השלישית של "האח הגדול".

אור שפיץ

אור שפיץ, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
אור שפיץ, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

אור שפיץ, בת 24 מתל אביב, קונדיטורית ובעלת עסק לקינוחים. אחד החלקים המעניינים ביותר של העונה יהיה לצפות בה עוברת גמילה מחשבון האינסטגרם שלה, שמונה יותר מ-320 אלף עוקבים. האם נקבל מתכון לעוגה? נמשיך לעקוב!

מאיה בצלאל-עסיס

מאיה בצלאל עסיס, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
מאיה בצלאל עסיס, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

מאיה בצלאל עסיס, נשואה+2, בת 37 מרמת גן. מאיה היא מגישת רדיו, פאנליסטית, אשת תקשורת ולנצח מי שפרצה לחיינו בתור הבסטי של נינט מהימים העליזים בקרית גת.

עומר ברזני

עומר ברזני, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
עומר ברזני, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

עומר ברזני, בן 29 מירושלים ועוסק בתחום הקנאביס הרפואי. למרות שעשה משימות מטורללות ב"מירוץ למיליון", שם התחרה עם אחותו נטע, הפחד הגדול ביותר של עומר הוא להתאהב. אתם מריחים את זה? רומן עם אור שפיץ, אך ורק כיוון ששניהם אנשים שצועקים וטוענים שזה פשוט הקול שלהם.

אייל ברקובר

אייל ברקובר, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
אייל ברקובר, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

אייל ברקובר, בן 31 מתל אביב, דוגמן, מאמן כושר ויועץ תזונה - תכונות שלא ממש עזרו לו על האי של "הישרדות", שם חיים בעיקר ממי קוקוס ושנאה.

רומי גיאור

רומי גיאור, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
רומי גיאור, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

רומי גיאור, בת 23 מרמת השרון, אשת תקשורת ומראיינת במדור בידור ברשת. רומי, או קווין ג'י כפי שהיא מכנה את עצמה, ניסתה את מזלה בתכנית "2025". מי ידע שיש כל כך הרבה נשות תקשורת בישראל? רינה מצליח, תשני עם עין אחת פקוחה, יש לך מתחרה!

מירי כהן

מירי כהן, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
מירי כהן, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

מירי כהן, נשואה+4, בת 50 מחדרה, אושיית אינסטגרם והמנהלת של בתה אלין כהן. מירי אוהבת לבשל, ואנחנו רוצים לראות את מערכת היחסים שתהיה לה עם דנה רון, שעשויה להתפתח לשני כיוונים בלבד: החברות הכי טובות, או האויבות הכי מרות עם הריבים הכי מרהיבים בפריים טיים הישראלי.

תמיר ורדי

תמיר ורדי, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
תמיר ורדי, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

תמיר ורדי, רווק+2 בהורות משותפת, בן 48 מיהוד, רכז משאבי אנוש וכוח אדם. ורדי השתתף בעונה הרביעית של "האח הגדול" ונעלם מאז מאור הזרקורים. לפני שנתיים הוא שב אליו לרגע, כאשר יצא מהארון בפוסט מתוק ומרגש.

ג'קו אייזנברג

ג'קו אייזנברג, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
ג'קו אייזנברג, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

ג'קו אייזנברג, בן 40 מנתניה, זמר ויוצר שזכה בעונה הרביעית של "כוכב נולד". זמן קצר אחרי שזכה העניק אייזנברג ריאיון שערורייתי שעלה לו ביוקר: הוא חטף מטחי שנאה וביקורת שגרמו לו לעבור להתגורר בחו"ל. אנחנו מעדיפים אותו כאן, בנווה אילן, מפתח ברומנס לתפארת עם ג'קי מנחם. ג'קו וג'קי. צ'יקו ודיקו. הפאנצ'ים כותבים את עצמם.

רועי לולו

רועי לולו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
רועי לולו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

רועי לולו, בן 46 מתל אביב, מעצב שיער ומאפר ששונא "נשים פשוטות" שלא מבינות את האמנות שלו, ולא מוכן לקבל אותן במספרה שלו. את שרה נתניהו, אגב, הוא היה מוכן לספר.

ציפי רומנו

ציפי רומנו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
ציפי רומנו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

ציפי רומנו, מאורסת טרייה+2, בת 41 מרמת השרון, אשת יחסי ציבור ומאורסת טריה. בעבר ניהלה רומנו מערכת יחסים מתוקשרת עם רימה, והשתיים הכניסו אותנו לחייהן דרך המצלמות של "מחוברים".

שרית פולק-רוסו

שרית פולק רוסו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
שרית פולק רוסו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

שרית פולק רוסו, נשואה, בת 30 מחיפה, מפיקת אירועים. שרית נישאה בחודש שעבר לסטטיק באחת מהחתונות המתוקשרות ביותר השנה וכמו כל כלה טריה, החליטה לנסות את מזלה בריאליטי עוד לפני ירח הדבש.

טיטי איינאו

טיטי איינאו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021. מיכה לובטון,
טיטי איינאו, האח הגדול VIP 10 ביולי 2021/מיכה לובטון

טיטי איינאו, בת 30 מתל אביב, דוגמנית ומלכת היופי של ישראל לשנת 2013. טיטי המתוקה היא יוצאת אתיופיה הראשונה לקטוף את הטייטל הנחשק, ובעבר השתתפה גם ב"הישרדות".לפני שנה בדיוק ערכה איינאו מסיבת יום הולדת אליה הגיעו שלושה חולי קורונה, שהדביקו חצי ביצה במחלה המסוכנת. האם האח הגדול עורך בדיקות מטוש? נקווה שכן.

  • עוד באותו נושא:
  • האח גדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully