וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב השנה: קניה ווסט נופש עם הילדים

עודכן לאחרונה: 2.7.2021 / 18:47

קניה ווסט יצא לנופש מפנק עם הילדים המשותפים שלו ושל קים קרדשיאן, אבל לא טרח לבלות איתם יותר מדי ומצא תחומי עניין אחרים. וואלה! סלבס שלום בית

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

השנים האחרונות לא היו פשוטות עבור קניה ווסט, שסבל מהתמוטטות עצבים פומבית וגירושים מהאישה המפורסמת ביותר בעולם, קים קרדשיאן. כעת, נראה שהראפר המצליח התחיל לאסוף את השברים ויצא לחופש מפנקת עם הילדים המשותפים שלו ושל כוכבת הריאליטי המצליחה.

ווסט והילדים נורת', סאלם, סיינט ושיקגו, יצאו לחופשה בת חמישה ימים במקסיקו. למרות שהפוטנציאל לגיבוש משפחתי גדול, החבורה העליזה לא בילתה יותר מדי זמן יחד. אתרים מעבר לים דיווחו שבזמן שהילדים נהנו מהחופים הציוריים, ווסט העביר את זמנו ביצירת מוזיקה ואמנות. בת הזוג החדשה שלו, הדוגמנית אירינה שייק, לא נראתה באיזור.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
פעם הם היו נופשים יחד. ווסט וקרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

"הילדים בילו בבריכה ובים, בזמן שקניה עסק ביצירה מוזיקלית ואמנותית", סיפר מקור עלום לערוץ E!. "הוא נפגש עם מספר אנשים, התעניין בארכיטקטורה המקומית והביע סקרנות רבה לגבי ההיסטוריה המקומית".

בזמן שווסט נופש במקסיקו עם הילדים, אשתו בנפרד חורכת את איטליה עם שלל אאוטפיטים צמודים ותמונות מנקרות עיניים ברשתות החברתיות. האם מדובר בתחרות סמויה בה שני הצדדים מנסים לשדר עסקים כרגיל? ימים יגידו.

וואלה! סלבס מכבסת את הלבנים המלוכלכים בבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully