וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין רובין חושף פרטים על החתונה המתקרבת: "לא יודע אם אגיע לרמה של סטטיק"

בשיתוף YOLO

21.7.2021 / 11:30

פגשנו את קווין רובין בצילומי קמפיין חדש ושמענו ממנו על ההכנות לחתונה עם דניאלה קריסטיה ועל הדברים הביזאריים שהוא עושה כמעט בכל לילה. ואיך שירלי לוי קשורה לכל זה? צפו

בווידיאו: קווין רובין ושירלי לוי בצילומי קמפיין לגלידות YOLO החדשות/עריכה: דפי מקל

כוכב הרשת קווין רובין הוא אדם עסוק מאוד. בין ניהול קריירה משגשגת לחתונה נוצצת עם דניאלה קריסטיה, הוא הספיק לצלם קמפיין חדש (וטעים!) לגלידות YOLO והיינו חייבים לשאול אותו מספר שאלות.

כשניסינו לקבל רמז לגבי החתונה, קיבלנו מרובין בעיקר פרגונים לסטטיק, שנישא בחודש שעבר באירוע מפואר: "החתונה של סטטיק הייתה פגז! אני לא יודע אם אני אגיע לרמה שלו!"

קווין רובין קמפיין YOLO. יח"צ,
מפרגן! קווין רובין/יח"צ

בצילומים רובין ואושיית הרשת שירלי לוי זללו את הגלידות החדשות, שמגיעות עם עמוד שוקולד שלם באמצע, ככה שבמקום לחכות לסוף מקבלים שוקולד פגז בכל ביס. גלידות YOLO יוצאות עכשיו עם שלוש גלידות גדולות ושתי גלידות מיני.

שירלי לוי קווין רובין קמפיין YOLO. יח"צ,
כבר הגעת לדו ספרתי? שירלי לוי/יח"צ

רוצים להבין עד כמה הן טעימות? תשאלו את לוי, שהגיע למספר מכובד מאוד של ביסים: "לפעמים אני הורסת את הטייקים כדי להתחיל גלידה חדשה. הרגע סיימתי את התשיעית שלי".

לקינוח (ראיתם מה עשינו שם?), רובין נדלק על הרעיון שלנו בנוגע לריאליטי שילווה את ההכנות לחתונה - כי אם קים קרדשיאן יכולה, למה הוא לא? בכל מקרה, קיבלנו ספויילר קטן לתיעוד המפליל שעשוי לצוף במידה ותכנית כזו אכן תצולם: כוכב הרשת נוהג לקום באמצע הלילה ולזלול שוקולד. אנחנו מחכים לגרסת הבמאי.

בשיתוף YOLO
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully