וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלחת מרעננת? הנה כוכבות מתפשטות ונרטבות מול המצלמה

18.6.2021 / 0:25

הימים חמים, הבגדים יורדים ובגדי הים הקטנים... כנראה לא תמיד מספיקים כדי להלהיב את המעריצים ברשתות החברתיות. לא שזה יעזור לכם להצטנן, אבל לרגל בואו הרשמי של קיץ 2021, הנה כמה תמונות של נשים מפורסמות תחת הזרם במקלחת - שכנראה לא יריגעו אתכם. וואלה! סלבס מגבת

בר זומר מתקלחת בביקיני/אינסטגרם

בקיץ שעבר, כאשר המגיפה ששיגעה את העולם עוד נכחה בכל פינה, רק יכולנו לחלום לטוס ליעד אקזוטי, לשכשך בין גלים בצבע טורקיז בפינה נידחת כלשהי של כדור הארץ או לדגמן את בגד הים על חול חם, לטובת החובבים באינסטגרם. אבל קיץ 2021 שמגיע בימים אלה באופן רשמי? מחזיר את החיים בכל מקום על הגלובוס, לאט-לאט אבל בטוח - כולל הקוקטייל המרענן, אחוזי הלחות שעולים, מקדמי ההגנה והתמונות המפתות שצפויות להציף הרשתות החברתיות.

רכלו על המפורסמות נשטפות בבגד ים גם באינסטוש

חם גם אחרי טבילה במי הים? כשירות לציבור, וואלה! סלבס אספה כמה תמונות לוהטות של הכוכבות היפות בעולם (כולל טעימה ישראלית, כי אי אפשר בלי), כשהן לא רק בביקיני זעיר או ביגוד מינימלי, אלא שוטפות את עצמן תחת הזרם במקלחת תחת השמש. ברור, זה כנראה לא ירגיע את ההתחממות הגלובלית אלא רק יחמיר אותה, אבל אתם תזכו לשטוף את העיניים (חה!) בכמה דוגמאות רטובות (חה, חה!) של ליידיז מפתות, שמשתפות את העולם כולו בהרגלי הרחצה שלהן... עם כמה בגדים לגופן. קיץ חם שיהיה.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully