וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הצעירה שחשה את עצמה מינימום ביונסה!

18.6.2021 / 0:18

כמות התלונות, הצעקות, הדרישות והבעיות שכוכבת צעירה ומאוד מפורסמת אחת מייצרת - רק בגלל שהיא מפורסמת - גרמה לכמה מקומות בילוי נחשבים להעדיף שפשוט שלא תגיע אליהם. היא, אגב, לא מבינה מה הבעיה, הרי היא כל כך מהממת. וואלה! סלבס דיווה

אישה כועסת רותחת או סולחת. ShutterStock
אישה כועסת רותחת או סולחת/ShutterStock

זה סיפור על כוכבת ישראלית, צעירה, יפהפייה ואין מה לעשות - בת מזל - שבאמצעות חיבור מדהים, פיגורה מסובבת ראשים, אמביציה, אנשים מפרגנים וכמה כותרות בתקשורת, הצליחה להפוך לכוכבת של ממש. עד כאן הכל טוב, אבל מתברר שצניעות או הכרת תודה, הם כבר לא חלק מהתכונות שמאפיינות את הסטארית ה"מהממת". או לייתר דיוק, מי אמר דיווה ולא קיבל?

לוואלה! סלבס נודע שכאשר הכוכבת הצעירה מגיעה למקומות בילוי נחשבים, בין אם מסעדה, מועדון או בית מלון, היא מרשה לעצמה לבוא בדרישות, טענות ומענות. לא מדובר באנג'לינה, מדונה או ביונסה, מדובר בסטארית צעירה שיחסית בראשית דרכה, שההצלחה כנראה עלתה לה לראש, כיוון שאם היא לא מקבלת קיצור בתור, פינוקים מיוחדים או יחס מועדף, מגיבה בצעקות, תלונות ויחס דוחה לסביבה... מה שגרם לכמה מאלה שעובדים במקומות הנחשבים בקרב אנשי ביצת הבידור גלגל עיניים במקרה הטוב (יחסית), או להעדיף שפשוט לא תגיע במקרה הרע. לא טוב לך, מותק? תישארי בבית חמודה.

אין ספק שמדובר ב...

בונוס: האם היא מנהלת בימים אלה זוגיות נוצצת?

אישה צועקת על גבר. ShutterStock
אישה צועקת על גבר/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully