וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר לייק: זוגות מפורסמים שהכירו דרך הרשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 11.6.2021 / 0:07

מי אמר שאי אפשר ליצור קשרים אמיתיים בעידן הרשתות החברתיות? יש אנשים סופר מוכרים שמצאו אהבה - דווקא דרך הפיד עם התמונות והציוצים. מדואה ליפה וג'ו ג'ונאס, דרך ריקי מרטין ועד לקורל סימנוביץ', הנה הסלבס שהשתדכו לחצי השני שלהם און-ליין. וואלה! סלבס אפס סושיאל

זוגות מפורסמים שהכירו דרך הרשתות החברתיות. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
מי התחיל עם מי?/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

לפני לא הרבה שנים, עם עליית הרשתות החברתיות שסחפו את, ובכן, כולנו - היו כאלה שניבאו את סופה של התקשורת האנושית. כולם ייהנו רך ורק עם עצמם, הבדידות תגדל, הקשרים הבין-אישיים יימחקו, האהבה מתה. נו באמת, זה רק כי עוד לא הבינו שציוצים פלרטטנים בטוויטר, תמונות מסקרנות בפיד האינסטגרם והודעות פרטיות שובבות דווקא יהפכו לפלטפורמה שמפגישה בין אהובים.

רכלו על השידוכים גם באינסטגרם

בעוד שאלפי חיבורים בין זוגות נוצרו בשנים האחרונות בזכות הרשת, לא מדובר רק בסיפורים של רומנטיקנים אנונימיים: יש גם כמה כוכבים מפורסמים שמצאו אהבה בדרך הסושיאלית הזו - בין אם הם חיפשו חצי שני ונתקלו בפרופיל הציבורי שלו "בטעות" או ניסו את מזלם עם כוכב אחר באופן מכוון, מבלי לדעת שהמפגש און-ליין יהיה כל כך מוצלח שיגיע בסופו של דבר לשיא תחת החופה.

מהזמרת דואה ליפה או ג'ו ג'ונאס הצ'ארמר, דרך מנענע הישבנים הלטיני ריקי מרטין ועד לדוגמנית קורל סימנוביץ', הנה הסלבס שהשתדכו לחצי השני שלהם בזכות הרשתות החברתיות.

seperator

ניק ג'ונאס הביך את פריאנקה צ'ופרה

ניק ג'ונאס, פופסטאר בן 28 שנישא לפני כשתניים לפריאנקה צ'ופרה, מיס עולם לשעבר וכיום שחקנית מכובדת שמבוגרת ממנו ב-10 שנים - התחיל איתה בהודעות אישיות בטוויטר בשנת 2016. "שמעתי מכמה חברים משותפים שלנו שאנחנו צריכים להיפגש", כתב לה ג'ונאס באופן פרטי, אבל זכה לתשובה מייבשת מהיפהפייה, שענתה לו ש"הצוות שלי יכול לקרוא את זה. למה אתה לא פשוט מסמס לי?". שנתיים אחרי זה, ג'ונאס את צ'ופרה כבר היו סופר-מאוהבים והשאר... באינסטגרם.

ריקי מרטין מצא יצירת אמנות בשם חואן יוסף

הזמיר הלטיני ריקי מרטין, הכיר את בן זוגו המסוקס חואן יוסף בשנת 2015 "באינסטגרם", או לפחות כך חשף בתכנית רדיו שבה נשאל מה גרם לו להתאהב בבחור. "אני אספן אמנות והוא אמן... אז גללתי את התמונות בפיד ונתקלתי בדברים שלו וחשבתי לעצמי 'מי זה, מה זה?'... אז כתבתי לו ויצא שדיברנו במשך חצי שנה בלי ששמעתי את הקול שלו... יום אחד פשוט נסעתי ללונדון ופגשתי אותו. וזה היה סוף הסיפור. הוא שלי". מאז, הספיקו להתחתן ולהביא ילדים משותפים לעולם.

דואה ליפה חיזרה אחרי אנואר חדיד

הזמרת שמאז מבצע "שומר החומות" הפכה לאויבת הציבור הישראלי, הכירה את אחיהן הקטן של הדוגמניות חדיד ברשת. במהלך ראיון בשנה האחרונה, דואה ליפה סיפרה שכתבה לאנואר חדיד הודעות פרטיות חמודות באינסטוש, לפני שהפכו לבני זוג של ממש. "בהחלט עשיתי את זה", צחקה הפופסטאר הבריטית, אחר כך "נפגשנו למעשה במנגל עם חברים... והתקרבנו".

הולנד טיילור צייצה לשרה פולסון

כוכבת הסדרה "אימה אמריקאית", שרה פולסון, חשפה כי הכירה את בת הזוג, השחקנית הולנד טיילור לפני שנים, כששתיהן היו במערכות יחסים שונות - אבל התחברו דווקא באמצעות הטוויטר. פולסון סיפרה בראיון שהיא וטיילור "חלפו" (כך היא הגדירה את זה) אחת ליד השנייה באירועים חברתיים, אבל הקשר האישי? נוצר בהודעות פרטיות ברשת הטוויטים, אחרי שאחת אהבה את מה שהאחרת צייצה.

ג'ו ג'ונאס בא לסופי טרנר בהפתעה!

סופי טרנר, או סאנסה סטארק מ"משחקי הכס" עבורכם, הופתעה מאוד לקבל הודעה פרטית באינסטגרם מהזמר ג'ו ג'ונאס (אחיו של ניק, ההוא מכמה תמונות למעלה) - שלדבריה הגיעה משום מקום. "יש לנו הרבה חברים משותפים, שניסו לגרום לכך שאפגש איתו במשך הרבה זמן", שחזרה טרנר, "עקבנו אחד אחרי השנייה באינסטגרם וביום בהיר אחד, הוא פשוט שלח לי הודעות פלרטטניות". מאז, הם לא רק נשואים, אלא הורים לבייבי.

סרג'י רוברטו הספרדי חיבב את קורל סימנוביץ' הישראלית

זווית ישראלית? יש: השידוך בין הדוגמנית המקומית קורל סימנוביץ' ובן הזוג, הכדורגלן הספרדי סרג'י רוברטו, קרה בשנת 2014 באינסטגרם. רוברטו, כך סיפרה היפהפייה למגזין "את", נתקל בתמונה של קורל תוך כדי שיטוט באפליקציה והחל לעקוב אחריה. היא לא נשארה אדישה וסימנה לו שהיא בקטע, כשהרעיפה עליו לייקים. הם היו בני 22, רגע לפני הפריצה למגרש של הגדולים (כל אחד בתחומו), תרתי משמע, כך שכיום הצמד העסוק חי באושר ובעושר במולדת הפלמנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully