וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב שמתלונן ומתלונן ומתלונן על החברה המפורסמת שלו

עודכן לאחרונה: 11.6.2021 / 0:08

אם ייצא לכם לבלות סמוך לאחד הכוכבים הצעירים הלוהטים ביותר בתעשיית הבידור - אולי תשמעו אותו מספר לחבר'ה עד כמה בת הזוג המאוד, מאוד מוכרות שלו, עושה לו חיים קשים. וואלה! סלבס מרירה

גבר עם כאב ראש. ShutterStock
גבר עם כאב ראש/ShutterStock

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אבל אף צילום לא יכול היה להעביר את המילים, הרגשות והכעס שאחד הכוכבים הצעירים הלוהטים ביותר בארץ פלט בנוגע לבת הזוג שלו - גם היא מאוד מוכרת - בפני כמה מחבריו... בפומבי, קבל עם ואנשים סקרנים ששמעו אותו מתלונן עליה בציבור. ככה זה, אוזניים לכותל אבל גם לאנשים שמזהים אותו כשהוא נמצא לידם, כמובן.

מה שקרה הוא שהכוכב המקומי יצא לבילוי יחד עם כמה חברים, אז ככל הנראה חש צורך לשתף את המקורבים במה שחברתו האוהבת (לפחות בפני המצלמות והעוקבים ברשתות החברתיות) מעבירה אותו ביום-יום. רמז: מדובר ברגעים שכנראה תופתעו לשמוע עליהם.

לוואלה! סלבס הגיעה עדות מאדם ששהה ממש ליד החבורה ושמע את השיחה, שעסקה במקרה, כלומר הכי לא, במערכת היחסים של הזוג המפורסם, כאשר הגברבר לא סינן פרטים, השתמש במילים קשות כדי לתאר אותה והפסיק רק אחרי ששמע כמה עצות מחבריו... שהציעו לו להירגע בשקט. אז איפה מדור פניות הציבור של הביצה כשצריך אותו?


ברור לכם שהכוכב המתלונן הוא...

ומי בת הזוג המפורסמת?

ניחוש: לדעתכם הם יפרדו בקרוב?

זוג מבולבל במיטה. ShutterStock
זוג מבולבל במיטה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully