וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו! ההפתעה המטריפה של שלומית מלכה ולירן כוהנר במלדיביים

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 0:37

חבורת הבנות הלוהטת של ביצת הבידור התעופפה עד לאיים המלדיביים לטובת חופשת בנות תחת השמש - שבמהלכה, שלומית מלכה, לירן כוהנר, דר זוזובסקי ושביט ויזל הפתיעו את חברתן הטובה בדרך שלא ציפתה לה. צפו. וואלה! סלבס הילולה וטרללה

שלומית מלכה,דר זוזובסקי, שביט ויזל ולירן כוהנר מפתיעות את ליקי במלדיביים/יח"צ, קלאב מד קאני

מי אמר שאי אפשר למצוא אהבת אמת בביצת הבידור הקטנטנה שלנו? הנה, תראו את שלומית מלכה, שביט ויזל או לירן כוהנר, שעם כל הכבוד לבני הזוג המסוקסים שלהן, מצאו אחת את השנייה והתגבשו לחבורה שלא רק עושה כושר זו עם זו, אלא גם נהנית בביקיני מעבר לים.

רכלו על החופשה של חבורת הבנות המפורסמות גם באינסטגרם

כבר ראיתם את התמונות הלוהטות של היפות יחד עם דר זוזובסקי ומאמנת הכושר של כולן, ליקי רוזנברג, כשהן מדגמנות חופשה באיים המלדיביים בבגדי ים צבעוניים - אבל זהו, שמתברר שלא מדובר רק ברגעים של צלילה או קוקטייל על החוף, שטויות של חברות או מסיבת פיג'מות. הבננות, עורכות גם הפתעות האחת לשנייה... למשל זו שעשו לחברתן, גורו הכושר ההריונית, לרגל המעמד המיוחד עם הבטן התופחת.

שלומית מלכה, ליקי רוזנברג, דר זוזובסקי, שביט ויזל ולירן כוהנר במלדיביים. קלאב מד קאני, תמונות גולשים
שלומית מלכה, דר זוזובסקי, שביט ויזל ולירן כוהנר מפתיעות את ליקי רוזנברג במהלך חופשה מלדיביים/תמונות גולשים, קלאב מד קאני

לוואלה! סלבס הגיע סרטון שלא תוכלו לראות ברשת שבו מלכה, זוזובסקי, ויזל וכוהנר, החליטו שאם כבר הגיעו לסוויטות מפנקות ב'קלאב מד' שבמלדיביים החמימים - אז למה שלא יערכו לליקי מסיבת הפתעה על המים, לרגל ההיריון.

למרות שמדובר בגברת שמקפידה על התפריט שהולם את מעמדה כמאמנת, הביאו לה עוגה שעליה דובי ורוד טעים, פיזרו פרחים ובלונים ואפילו שרו לה את הפזמון המציק ביותר - "בייבי שארק" - שוב ושוב ושוב. בהצלחה לכולם אחרי שתצפו בווידאו הזה.


ההפתעה היחידה שוואלה! סלבס מוכנה לקבל היא עוד קינוח על חשבון הבית במסעדה. לצערה, תמיד מגרשים אותה אחרי המנה (טוב, מנות) הראשונות.

שלומית מלכה, ליקי רוזנברג, דר זוזובסקי, שביט ויזל ולירן כוהנר במלדיביים. קלאב מד קאני, תמונות גולשים
בנות ונהנות. מלכה, רוזנברג, זוזובסקי, ויזל וכוהנר במלדיביים/תמונות גולשים, קלאב מד קאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully