וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 תמונות מספר המחזור של המפורסמים - שכנראה צריך לראות כדי להאמין

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 1:21

נכון שבשנת הלימודים האחרונה נדמה שהילדים בילו יותר זמן בבית מאשר עם המורה - אבל חודש יוני מסמל את בוא הקיץ והחופש הגדול. רגע לפני טקסי הסיום בכיתה, וואלה! סלבס מזכירה לכם איך המפורסמים הגדולים בעולם נראו בתמונות ספר המחזור שלהם, אז כשהצלצול היה גם בשבילם

המורה, אם לומר את האמת, נדמה שאף תלמיד לא אוהב במיוחד להגיע לבית הספר - אבל השנה האחרונה (וגם זו שלפניה)? הייתה חריגה במיוחד עם הסגרים, ההגבלות והלימודים מהבית, במקום במוסדות ההשכלה הרשמיים. בין אם תלמיד שחורש לבגרויות בתיכון או פרח השכלה צעיר שעולה לכיתה א', זו הייתה שנת לימודים משוגעת במיוחד, שבקרוב מאוד, תסתיים לטובת חופש גדול... עד כמה שיהיה גדול הפעם.

רכלו על תמונות המחזור של כוכבי הוליווד גם באינסטגרם

חודש יוני לא מסמל רק את בואו של הקיץ החם, אלא גם את חופשת העונה החמה שחביבה כל הילדודס - זו שמגיעה אחרי הפרידה מהמורה, מהמנהל, טקסי הסיום והנשפים. אבל לא משנה עד כמה השנה הזו הייתה שונה, ממסורת אחת התלמידים הצעירים והבוגרים כנראה לא יצליחו לחמוק: ספרי המחזור, אלה שבהם מתעדים אותם לטובת צילומים שנשארים לזיכרון עולמים, או לייתר דיוק, כתמונות ילדות די מביכות.

שקט בכיתה, תלמידים, ברור לכם שגם לכמה מהאנשים המפורסמים ביותר בעולם יש זיכרונות מתקופת בית הספר? רגע לפני שלא תשמעו יותר מהמורה ש"הצלצול הוא בשבילה" ותנסו לחמוק מהעיניים שיש לסגן המנהלת גם בגב, קבלו כמה הוליוודיים סופר מוכרים, כפי שנראו בתקופה שבה צעדו במסדרונות התיכון או שיחקו בחצר בית הספר היסודי. אתם חייבים את זה לעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully