וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט VS שירי, סיבוב #2: זה שופט "הכוכב הבא" שאתם הכי אוהבים

עודכן לאחרונה: 5.6.2021 / 0:30

שירי אמרה לאיתי שבחן את ססטיק ובן אל שצחקו עם קרן שלחשה לנינט שהקשיבה לאסף: לא פחות משבעה שופטים בוחנים את מתמודדי תחרות הכשרונות המוזיקלית בעונת 2021 החדשה, אבל וואלה! סלבס רוצה לדעת: מי הסטאר שאליו אתם הכי מתחברים בשולחן שופטי "הכוכב הבא"? בחרו

פרומו לתכנית "הכוכב הבא" בקשת 12 שבו נראים נינט טייב, נטע ברזילי, רביב כנר, אלה לי להב ומרגי/קשת 12

חובבי המוזיקה, חובבי הריאליטי, חובבי הכישרונות המזמרים ואסי עזר ורותם סלע בטח מאוד התרגשו השבוע, עם עליית עונת 2021 הדנדשה של "הכוכב הבא" - שצפויה להביא אל קדמת הבמה כמה קולות חדשים שעוד לא שמעתם בארץ, כדי למצוא את מכונת הלהיטים הבאה של ישראל. אז אל האירוויזיון לא ישלחו את הזוכה של העונה הקרובה, אבל הקהל לפחות יזכה לראות לא פחות משבעה (!) קולות מוכרים בהחלט בתעשיית המוזיקה המקומית, כשהם שופטים את המתמודדים.

רכלו על שופטי "הכוכב הבא" גם באינסטגרם

נדמה לפעמים שבעונה הקרובה ישנם יותר שופטים מקצוענים מאשר מתמודדים, בכל זאת, סביב שולחן אחד יושבים גם קרן פלס הדיווה וגם איתי לוי המסלסל. גם מכונת להיטים שכוללת את סטטיק ובן אל תבורי וגם את אסף אמדורסקי הקשוח. והשיא, לפחות של הסיבוב הנוכחי, הוא החיבור של שירי מימון (כבר שופטת ותיקה) עם נינט טייב, פעם שתיים שהתחרו בינן על טייטל דומה וכיום שתי זמרות מנוסות ונוצצות, שהקהל כאן אוהב לאהוב. נמסיס? לא, כבר לא ממש.

נינט - הכוכב הבא. ערן לוי,
שבעה שופטים, שני מנחים, זוכה אחד. צוות "הכוכב הבא"/ערן לוי

רגע אחרי שבחנתם על המסך את פרקי פתיחת העונה שבה שירי אומרת לאיתי שבוחן את ססטיק ובן אל שצוחקים עם קרן שלוחשת לנינט שמקשיבה לאסף, וואלה! סלבס סקרנית ורוצה לדעת מכם - מי שופט "הכוכב הבא" שאתם הכי מחבבים? אולי כדאי שהפעם אתם תחליטו האם התוספת החדשה לפאנל הגדול עושה לכם את זה? יכול להיות שרוקסטאר בין כוכבי הפופ יביא זווית מעניינת או שאתם דווקא בעניין של צמדים? יאללה, הצביעו והשפיעו.

עוד בוואלה! NEWS

הו. מיי. גאדדד: כל פעמים שבהן החברים מ"חברים" כבר התאחדו בעבר

לכתבה המלאה

אז איזה שופט הכי סטאר לדעתכם ב"הכוכב הבא"?

אסף אמדורסקי
שירי מימון
בן אל תבורי
סטטיק
נינט טייב
קרן פלס
איתי לוי
4040 משתתפים
הכוכב הבא. קשת 12, צילום מסך
פאן באולפן. שירי מימון עם נינט טייב/צילום מסך, קשת 12
הכוכב הבא. קשת 12, צילום מסך
כבוד השופטים. קרן פלס, מימון, טייב, סטטיק ובן אל תבורי עם אסף אמדורסקי/צילום מסך, קשת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully