וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הע-נ-קית שנתפסה בצעירותה עם סמים - ולא נענשה

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 1:22

אין אדם בישראל שלא מכיר את הגברת המפורסמת, מאוד, מאוד מפורסמת הזאת. אבל כנראה שלא תהיו מסוגלים להאמין שאותה כוכבת, נתפסה כשהייתה צעירה על ידי גורם סמכותי כשברשותה סמים... והצליחה לחמוק מעונש בגלל סיבה מפתיעה. וואלה! סלבס מעופפת

מריחואנה. ShutterStock
מריחואנה/ShutterStock

יש כנראה מפורסמת ישראלית (טוב, מגה סטאר במונחים מקומיים) אחת, שלא משנה כמה ינסו, לא חשוב כמה ילכלכו, לא רלוונטי עד כמה יכפישו או יכעסו או יגלגלו עיניים - הקהל המקומי עדיין יראה אותה כגברת זוהרת במיוחד, אפילו "ילדה טובה ירושלים" (או כל עיר אחרת בגבולות ארץ הקודש). אין מה לעשות, זה הצ'ארם שלה שכנראה גורם לכולם להתאהב בה.

אבל זה לא חדש, מתברר שהקסם של הישראלית המפורסמת עבד הרבה, הרבה לפני שהייתה אפילו קצת מפורסמת. למשל פעם, די מזמן, כשעוד הייתה תלמידת תיכון שובבה אי שם בעיר לא גדולה, יצאה לטיול שנתי ונתפסה על ידי המורה שלה (!) כשבתיק שלה מריחואנה, שככל הנראה הביאה על מנת להתנסות עם כל החברים שלה.

חשבתם שתסולק מהטיול בבושת פנים, תישלח לביתה מול כל החברים, למען יראו ויראו? אז זהו, שבזכות הנחמדות והעובדה שהמחנכת כל כך אהבה את הכוכבת, פשוט ויתרה על העונש ונתנה לילדה שיום אחד תכבוש את כולכם ליהנות, מינוס הסמים כמובן. ככה זה, יש כאלה שפשוט יודעים לשחק אותה.

נו, אתם בטח יודעים שהכוכבת עם הסמים היא...

בונוס: חושבים שהיא משתמשת במים קלים גם כיום?

אישה מעשנת ג'וינט. ShutterStock
אישה מעשנת ג'וינט/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully