וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת גוש: "אני מתמודדת עם התמכרות לאלכוהול, מוכנה להשתחרר מהבושה"

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 12:00

הזמרת בת ה-37 חשפה היום ברשת כי בשנים האחרונות היא סובלת מהתמכרות לאלכוהול - ואחרי מאבק ממושך, אפרת גוש כבר מוכנה לשתף את העולם בתהליך ההחלמה שלה. "אני עושה כל מה שרק אפשר על מנת להחלים ולהבריא", הודתה. וואלה! סלבס בריאות

אפרת גוש. טל שחר,
מתמודדת. אפרת גוש/טל שחר

אם תהיתם לעצמכם לאן נעלמה הזמרת אפרת גוש, מי שכיכבה עם כמה להיטים בפלייליסט של תחנות הרדיו בעשור שעבר - ובתקופה האחרונה כנראה שיכולתם לפגוש רק אם שוטטתם ברחובות תל אביב - התשובה מורכבת: גוש חשפה היום (שלישי) ברשת כי היא סובלת מהתמכרות לאלכוהול ובשנים האחרונות מטפלת בעצמה, על מנת להבריא.

אחלו לאפרת גוש בריאות גם באינסטגרם

"רבים שואלים אותי לאן 'נעלמתי'. התשובה הפשוטה היא שנאלצתי לקחת הפסקה מהעשייה הבימתית, ולטפל בעצמי, למעני ולמען משפחתי", הסבירה גוש בת ה-37 בפוסט אינסטגרם. "בשלוש השנים האחרונות אני מתמודדת עם התמכרות לאלכוהול, ועושה כל מה שרק אפשר על מנת להחלים ולהבריא".

הזמרת, שניהלה עד לשנה שעברה מערכת יחסים עם המו"ל יובל סיגלר וגידלה איתו את בנם המשותף - ג'וליאן ג'אגר בן ה-6 - הסבירה כי "התמכרות לאלכוהול היא מחלה כרונית, ככל מחלה כרונית אחרת, וההתמודדות איתה תלווה אותי תמיד. אני כותבת את הדברים הללו גם עבור מי מבינכם שסובל לא רק מהמחלה, אלא מהסטיגמות שמלוות אותה.

"עכשיו - כשאני מרגישה יותר חזקה - אני מוכנה גם להשתחרר מההסתרה והבושה. אני שמחה להגיד שאני חוזרת להופיע, גם לבד וגם עם 'מטרופולין' ועובדת במקביל על עוד כמה וכמה דברים מעניינים. ובעיקר אני מחכה כבר לחזור ולהיפגש אתכם", סיכמה. הרבה בריאות.


וואלה! סלבס משתדלת לשתות רק מילקשייק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אפרת גוש. אביב חופי
"עושה כל מה שרק אפשר על מנת להחלים"/אביב חופי
אפרת גוש. פרדי מולי, שרון צובלי,
מרגישה יותר חזקה . אפרת גוש/פרדי מולי, שרון צובלי
  • עוד באותו נושא:
  • אפרת גוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully