וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מגיבה על השאלה שמעניינת את כולם

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 10:57

האחות הכי נועזת בחבורת האחיות לבית קרדשיאן החליטה שנמאס לה מהשמועות על הרומנים שמדביקים לה - אז היא החליטה לעשות סוף לכל הרכלנים ולענות אחת ולתמיד על השאלה שמעניינת את כולם. וואלה! סלבס רב סרן

נראה שלא משנה מה האחיות קרדשיאן יעשו, תמיד יהיו את אלו שיפקפקו, ירכלו ואף ימציאו כל מיני פיסות מידע שלא קשורות למציאות רק בשביל לזכות בכמה רגעי תהילה על גבן של האחיות הכי מפורסמות בעולם. הנה, ממש כמו שלאחרונה צצו להן כל מיני שמועות על רומן שהיה בין קים קרדשיאן לטראוויס בארקר, שהוא במקרה גם החבר החדש של אחותה, קורטני קרדשיאן.

חגיגות 40 לקים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
עונה על שאלות הגולשים. קים/צילום מסך, אינסטגרם

כן, נראה שלאנשים קצת צובט על הלב שהאחות הכי ממורמרת במשפחה סוף סוף שמחה והחליטו להרוס את החגיגה - כך שלאחרונה גם האקסית של בארקר וגם חברתה הטובה לשעבר של קים קי החליטו לפתוח את הג'ורה ולספר כי לרווקה החדשה בעיר היה רומן לפני מספר שנים עם בארקר, אותו הכירה דרך חברתה הטובה, פריס הילטון.

טראוויס בארקר, קורטני קרדשיאן. BACKGRID, בקריד
מה קרה שם?/בקריד, BACKGRID

קרדשיאן, שבדרך כלל נמנעת מלהגיב, אלא אם כן מדובר במקרים יוצאי דופן - החליטה לשחק עם העוקבים שלה את משחק ה"שאלות תשובות" המתיש, כך שמן הצפוי שאחת השאלות הייתה "האם היה לך רומן עם טראוויס בארקר". התשובה של קים הייתה חד משמעית, "לא! סיפור שקרי! אנחנו חברים כבר שנים ואני מאוד שמחה בשבילו ובשביל קורטני".

וואלה! סלבס מעולם לא שכבה עם החבר של אמא של אבא שלה, היא רק התפשטה לידו.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
ממש לא!/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully