וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: התינוקת החדשה של הביצה תעשה לכם שמח

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 1:26

בזמן שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לבשר לכם כי שלזמור שטרוזמן והחבר, שף יובל בן נירה, נפרדו, היא גם שמחה להיות זאת שמדווחת לכם לפני כולם למה מצפים אילנית לוי ואלירז שדה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אלירז שדה וליאם גולן פוגשים את אלינית לוי בנתב"ג/ניר פקין

את הרשימה נפתח עם שאריות של מלחמה, במיוחד זו שמתנהלת ברשתות החברתיות - אז אחרי שדנית גרינברג הוכתרה, ללא שום ספק, כדוברת הכי טובה של מדינת ישראל באינסטגרם, עכשיו היא לוקחת את זה צעד קדימה וכפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם, בקרוב תטוס הכוכבת הלוהטת לניו יורק, שם היא תתארח במערך ההסברה ותנסה להילחם באחיות חדיד בעיר מגוריהן.

דנית גרינברג. אור גפן,
המסבירה הלאומית. דנית/אור גפן

קדימה למקום הרביעי, עדיין מעבר לים, כי אתרי הרכילות מדווחים שקניה ווסט החליט להתגבר על קים קרדשיאן ועושה את זה בזרועותיה של לא פחות מהטופמודל המפורסמת, אירינה שייק. על פי מקורות שלרלרו לאתרי הרכילות, השניים מטפחים את היחסים ביניהם - שהחלו בכלל לפני מספר שנים, אז הכירו בשבוע האופנה בפריז.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
קניה ווסט, אירינה שייק. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
ביחד או לא? קניה ואירינה/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא זוג שדווקא לא צלח את הסטטיסטיקה - קוראים להם שלמור שטרוזמן ויובל בן נריה - השניים, שהיו ידידים טובים החליטו לפני מספר שבועות לעלות את היחסים שלב ולהפוך לזוג. אלא שמהר מאוד הבינו השניים כי הידידות שלהם חזקה יותר מכל אהבה והחליטו, איך אומרים, להיפרד כידידים.

שלמור שטרוזמן, יובל בן נריה. אילוסטרציה\, מערכת וואלה! NEWS
נפרדו כידידים. שלמור ויובל/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה\

אל המקום השני והמכובד מגיע זוג חדש שהולך לעשות לכם ממש שמח בביצה המקומית - ככה זה שכוכבת "המפקדת", אלונה סער, שהיא גם בתו של גדעון סער יוצאת בימים אלו עם, שימו לב, כוכב הרשת החרדי, מלך זילברשלג. השניים "יצאו מהארון" בפוסט באינסטגרם רק בשביל להגיע לאירוע מתוקשר כמה ימים לאחר מכן.

מלך זילברשלג, אלונה סער. ניר פקין
זוג חדש. מלך ואלונה/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא הבייבי שהולכת לסובב לכולכם את הראש, אחרי הכל כשאמא שלך היא מלכת היופי לשעבר ואחת הנשים הכי יפות בתעשייה ואבא שלך הוא גבר שרמנטי ומסוקס בפני עצמו - זה רק מתבקש שהתינוקת (כפי שקראתם כאן לראשונה) של אילנית לוי ואלירז שדה תיוולד עם לא מעט כריזמה והמון המון יופי. חמסה, טפו, בן פורת יוסף.

וואלה! סלבס הייתה הילדה הכי יפה בגן. מצד שני, היא הייתה הילדה היחידה בגן.

אלירז שדה, אילנית לוי. רפי דלויה
איטז א-גירל!/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully