וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליט הריאליטי שחושף באפליקציית היכרויות - שבן הזוג שלו בגד בו!

28.5.2021 / 1:27

אתם זוכרים אותו כמשתתף באחת מתכניות הריאליטי הפופולריות ביותר על המסך, אבל אולי לא ידעתם שניהל במשך שנים ארוכות זוגיות עם גבר אחר. כעת, מתברר שהוא רווק, כי הוא מתאר בפרופיל אפליקציית ההיכרויות שלו... איך בגדו בו. וואלה! סלבס דר-מה

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

זה סיפור על כוכב ריאליטי מוכר/ שבכלל חשבתם שהוא גבר מחוזר/ אבל מתברר שהיה תפוס במשך שנים/ לגבר אחר שלא היה נאמן וכנראה שיקר לו מול הפנים (לחן עממי).

אהבתם את המזמור של וואלה! סלבס? כי הוא מבוסס על סיפור אמיתי של פליט מאחת מתכניות הריאליטי הכי מדוברות על המסך הישראלי, כזה שאולי הנחתם שהוא רווק כי לא ממש דיבר על הזוגיות שלו מול המצלמה, אך מתברר שניהל זוגיות אוהבת במשך שנים רבות (גם זו שבה הופיע בתכנית) - יחד עם גבר אחר - עד לאחרונה.

מפתיע? קצת פחות מהעובדה שאלה שמצאו את הפרופיל של הריאליטי סטאר באפליקציות היכרויות פופולרית, יכלו לקרוא שם בין התיאור של מה הוא מחפש בגבר אחר לתמונות שלו, על כך שהוא סיים זוגיות אורכת שנים שנגמרה... רק בגלל שהחצי השני פשוט בגד בו. כן, רווקים, אם יצא לכם להציץ בכרטיס האישי הפומבי מאוד שלו, אל תפספסו את התיאור של מה שקרה לו עם האקס, כי הוא אמנם בקטע של בחור אחר, אבל כזה שנאמן. מביכוש.

אז מי פליט הריאליטי הנבגד?

בונוס: האם הוא התאהב בעצמו על המסך?

טינדר. ShutterStock
טינדר/ShutterStock
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully