וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: דניס והדר, איך שברתם לכולם את הלב?

21.5.2021 / 0:03

בזמן שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את כל הפרטים על החתונה של דנה פרידר, היא גם הייתה הראשונה לספר לכם על החתונה של כוכבת "המפקדת", גל מלכה, עם בן זוגה ההורס - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הדר ברייר ודניס רוסקוב, שנה אחרי "חתונה ממבט ראשון"/ניר פקין

את הרשימה פותחת אחת הכוכבות הכי אהובות ומוכרות בישראל, ציפי שביט כמובן, שאחרי שכיכבה בשנה שעברה בפסטיגל אך לא זכתה לעלות על הבמות בעקבות הקורונה, וואלה! סלבס שמחה להיות הראשונה לספר לכם שהיא כבר נמצאת במגעים להשתתף בהפקה הגרנדיוזית בחג חנוכה הבא.

ציפי שביט. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה
הכוכבת. ציפי/מערכת וואלה, שלומי צ'יקונה

אל המקום הרביעי מגיע הרומן שהסעיר את עולם הכדורגל העולמי, זאת לאחר שאתרים מעבר לים פרסמו על הרומן של שוער נבחרת ריאל מדריד, טיבו קורטואה, עם הדוגמנית הישראלית, מישל גרציג - התמונות, שהופצו לאחר מכן ברשת, רק חיזקו את המידע שהשניים מנהלים זוגיות חדשה ודי דביקה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
טיבו קורטואה. אינסטגרם, צילום מסך
רומן בינלאומי. טיבו ומישל/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד זוג, הפעם מדובר בכוכבת העולה, גל מלכה, שמוכרת לכם יותר כחגית מהסדרה "המפקדת", שבקרוב מאוד תצעד לחופה (כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס) - שם תישבע אמונים לבן זוגה החקלאי, בן רובין. אם אתם ממש חייבים לדעת, החתונה תיערך ב-15 ביוני.

גל מלכה. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו. גל והארוס/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג, גם כזה שבקרוב יעמוד מתחת לחופה, אז כמובן שגם הפעם הייתה זו וואלה! סלבס שחשפה בפניכם את כל הפרטים על החתונה של דנה פרידר והארוס שלה, אריאל פרדו, שיצעדו אל החופה ב-27 ביולי בבית הכנסת הגדול בתל אביב ומשם ימשיכו ביחד עם החברים והמשפחה למסעדת "הסלון" של אייל שני.

דנה פרידר. צילום מסך, צילום מסך
קול ששון וקול שמחה. דנה ואריאל/צילום מסך, צילום מסך

ובמקום הראשון, זוג שוואלה! סלבס ממש קיוותה שיסיימו בחופה, אבל לצערה כוכבי "חתונה ממבט ראשון" - דניס רוסקוב והדר ברייר - החליטו שעם כל הכבוד לאהבה הגדולה ביניהם, הם מעדיפים להיפרד, כך שברייר לא חיכתה שכלי התקשורת יחשפו את המידע ופרסמה פוסט מרגש ובו סיפרה על הפרידה.

וואלה! סלבס נפרדת מבני הזוג שלה רק אחרי שהם נפרדים מכרטיס האשראי שלהם.

דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". ניר פקין
נפרדנו כך. דניס והדר/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully