וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה, אני נשואה! סטארים שהתחתנו מבלי שאף אחד ידע

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 1:46

אריאנה גרנדה הפתיעה את העולם כשנישאה מבלי שאיש ידע מראש? אז זהו, שהיא ממש לא הראשונה שעושה את זה בטקס סודי. ביונסה אמרה "איי דו", מיילי סיירוס ערכה הילולה כפולה ואשטון קוצ'ר ענד לפתע טבעת: המפורסמים שנישאו מבלי לספר ל(כמעט) אף אחד. וואלה! סלבס סופרייז

חתונות מפורסמים בהפתעה, אילוסטרציה. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
סופרייז, אנחנו נשואים!/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

למרות שכולם ידעו שהיא מאורסת, אריאנה גרנדה הדהימה את העולם בתחילת השבוע כשלפתע דווח שנישאה כמה ימים לפניכן לבן הזוג שלה, דלטון גומז, בטקס פרטי בהחלט שנערך בבית פאר בקליפורניה. מזל טוב, אבל האירוע היה כזה שאף אחד מהמעריצים (או בתקשורת) לא היה מודע לקיומו מראש. "שבע טבעות" כמו בשיר שלה? יותר כמו שתיים, אחת לכלה ואחת לחתן, שהוחלפו בשקט-בשקט.

רכלו על החתונות של הסלבס באינסטגרם

אבל לא חשבתם שהפופסטאר המצליחה היא הראשונה שאומרת לחצי השני שלה "איי דו" בסודי סודות, נכון? מאז ומתמיד, הכוכבים הגדולים ומלאי הפאסון ניסו לשמור את האירועים המיוחדים בחייהם בפרטיות, ככל שניתן, כך שחתונות נוצצות-אך-אינטימיות הן חלק מהעניין עבורם. וואלה! סלבס אספה דוגמאות לכמה מאנשי הבידור הכי-הכי מפורסמים על הגלובוס, שהפכו לנשואים כחוק מבלי להטריף את העולם, רק כי רצו לשמור על זה "פרטי". עד להודעה חדשה.

seperator

ביונסה וג'יי זי עשו את זה פעמיים

ביונסה וג'יי זי במעלית. splash
דאבל טראבל. ביונסה וג'יי זי/splash

הפאוור קאפל של עולם המוזיקה לא ערך חתונה סודית אחת, אלא על פי השמועות, חגגו את הזוגיות שלהם פעמיים בלי שאיש יכול היה לדווח על כך בזמן אמת. הפעם הראשונה של ביונסה וג'יי זי קרתה בשנת 2008, אז אמרו "איי דו" באירוע שדווח רק שבועות אחר כך, אבל אך השמועה טוענת שג'יי וקווין בי ערכו טקס חידוש נדרים רומנטי נוסף בשנת 2014, בזמן שבילו בחופשה באירופה.

אשטון קוצ'ר ומילה קוניס עשו הכל הפוך

אשטון קוצר, מילה קוניס. אינסטגרם, צילום מסך
הכירו על המסך. מילה קוניס ואשטון קוצ'ר/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנים שהכירו בסדרה "מופע שנות ה-70" (בה גילמו את בני הזוג ג'קי וקלסו), אבל השתדכו במציאות שנים אחר כך, הכריזו על הריון עם בייבי משותפת בשנת 2014, כך שכולם הניחו שאשטון קוצ'ר ומילה קוניס יתארסו או יתחתנו עוד לפני הלידה. עם זאת, החתונה שלהם קרתה רק שנה אחר כך, בלי לערב את התקשורת בהילולה.

קארדי בי ואופסט עשו צחוק מהעולם

קארדי בי אופסט גאלה פרה-גראמי. GettyImages
ה"הצעה". קארדי בי ואופסט/GettyImages

הראפר הקשוח הציע לראפרית הפרובוקטיבית הסופר-מצליחה להיות אשתו בפומבי במהלך הופעה, בחודש אוקטובר 2017. אבל רק תשעה חודשים אחר כך, המעריצים הבינו שקארדי בי ואופסט כבר התחתנו בטקס בלי הרבה שירים, שנערך בכלל כחודש לפני ה"הצעה". כן, הם כבר היו בעל ואישה כשכולם דיברו על אירוסים.

ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי הדרימו

בלייק לייבלי משחק של היאנקיז ראיין ריינולדס. אינסטגרם, צילום מסך
לא שחררו פרטים. בלייק לייבלי וריאן ריינולדס/צילום מסך, אינסטגרם

למרות הזוגיות הדי-ציבורית של כוכבת "גוסיפ גירל" ושחקן הקולנוע, בלייק לייבלי וריאן ריינולדס ניסו להצניע כמה שניתן את חתונתם ב-2012. מעבר לכך שנבאמת נישאו, הפרט היחיד שידוע עד היום על האיוונט הוא שהכלה לבשה שמלה של בית האופנה מרקיזה ושהכל קרה במטע במדינת דרום קרוליינה. וגם זה בגלל קמפיין פרסומי שבה השתתפו.

מיילי סיירוס וליאם המסוורת' חיכו עשור

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
חג מולד שמח. מיילי סיירוס וליאם המסוורת'/GettyImages

זה אמנם קרה אחרי עשור שלם (!) של מערכת יחסים (שכללה פרידה באמצע), אבל הפופסטאר והשחקן האוסטרלי החליפו נדרים בטקס אינטימי שנערך בטנסי, בחג המולד של שנת 2018. את מספר האורחים באיוונט של מיילי סיירוס וליאם המסוורת' ניתן לספור על יד אחת, אבל החג? היה שמח במיוחד. לפחות עד שבני הזוג התגרשו.

רופול נישא לבעלו מטעמי מס

רופול צ'ארלס. אינסטגרם, צילום מסך
גאווה. רופול וג'ורג' לבאר/צילום מסך, אינסטגרם

רופול, הדראג קווין המפורסמת בעולם ומנחה הריאליטי "המירוץ לדראג של רופול", גילה במרץ 2017 שהוא ובן הזוג האוסטרלי שלו מאז 1994 (!), ג'ורג' לבאר, נישאו בינואר של אותה שנה, בלי אף קרוב משפחה או חבר בסביבה. הסיבה: שיקולי מס ומחאה נגד מדיניות ממשל הנשיא דאז, טראמפ.

איימי שומר גילתה שהיא בזוגיות - בחתונה שלה!

איימי שומר. אינסטגרם, צילום מסך
איימי שומר וכריס פישר/צילום מסך, אינסטגרם

אחת הקומיקאיות המצליחות בעולם, איימי שומר, נישאה בחתונה יהודית כשרה לאהובה, השף כריס פישר, באחוזה פרטית בעיר הנופש מאליבו בפברואר 2018. הטוויסט: הכל קרה יומיים בלבד לאחר שמערכת היחסים שלהם נחשפה על ידי תקשורת ואפילו לא אושרה על ידי הדוברים של המצחיקונת, כך שאיש לא היה מוכן לאירוע הזה!

ג'ייסון מומואה לקח את הזמן

משחקי הכס ג'ייסון מומואה ליסה בונה. GettyImages
אריכות שנים. ג'ייסון מומואה וליסה בונה/GettyImages

בעוד שאת החתונה של כוכב "אקוומן" על המסך אולי ראיתם בעונה הראשונה של "משחקי הכס" - באירוע האיחוד הפרטי של השחקן ג'ייסון מומואה וליסה בונה (האקסית של לני קרביץ) לא הרבה אנשים חזו בכבודם ובעצמם. בעיקר כיוון שהוא נערך בביתם השמור שבטופנגה בקליפורניה, בשנת 2017, כ-12 שנים (!) אחרי שהכירו והפכו לזוג לוהט.

היידי קלום חגגה באיחור את הנישואים

היידי קלום מתחתנת בקפרי. splash
פערי גילאים. היידי קלום וטום קאוליץ'/splash

בעוד שדוגמנית העל ומנחת "פרויקט מסלול" הגרמנייה נישאה לרוקסטאר (שצעיר ממנה ב-17 שנים) במולדתה כבר בפברואר 2019, כשציינו שנה לזוגיות בינם, העולם ידע על כך רק כשהיידי קלום וטום קאוליץ תכננו מסיבת חתונה מפוארת ומתועדת שישה חודשים אחר כך - בקיץ של אותה השנה. יפה לה.

סופי טרנר וג'ו ג'ונאס נישאו בספונטניות

סופי טרנר ג'ו ג'ונאס. splash
וגאס, בייבי. ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר/splash

כוכב להקת האחים ג'ונאס ושחקנית "משחקי הכס", החליטו לזרום על טקס סודי בעיר החטאים וההימורים לאס וגאס - אחרי שנכחו בטקס פרסי המוזיקה של בילבורד בשנת 2019. חודשים אחרי שכבר היו בעל ואישה רשמית, ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר ערכו חתונה שנייה וגדולה יותר בצרפת, כולל חברים ובני משפחה.

נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה הפכו למשפחה עוד לפני

טקס פתיחת פסטיבל קאן. GettyImages
ברבור שחור. נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה/GettyImages

אל תכעסו שהיא כאן, אבל גם נטלי פורטמן ובעלה, בנג'מין מילפייה, מי שהיה כוריאוגרף הסרט "ברבור שחור" שעל התפקיד בו זכתה באוסקר - עשו את זה בסודי סודות. קודם התארסו ב-2010, שנה אחרי נולד בנם אלף ורק אז השניים החליפו נדרים, בחתונה שנערכה בשנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully