וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי שביט תככב במופע הכי גדול של השנה

19.5.2021 / 0:01

אחרי שבשנה שעברה היא לא זכתה להופיע על הבמות אלא רק על המסך בעקבות הקורונה, השנה אחת הכוכבות הכי מצחיקות שידעה הביצה המקומית - תעלה שוב על הבמה בחג החנוכה במסגרת המופע הכי גדול של השנה. וואלה! סלבס פסטי פסטיגל

קליפ פסטיגל 2020/יח"צ

הרבה לפני יעל בר זוהר ועוד לפני שבכלל חשבו על נועה קירל - הייתה פה כוכבת ילדים בלתי נשכחת. וכן, למרות שהיא לא הייתה נערת פוסטר או ידעה להזיז את הגוף כאילו ויצאה מהסטודיו של סיגי ניסן, נראה שציפי שביט, ללא ספק, הייתה אחת הכוכבות הכי גדולות בשנות ה-70 וה-80 שבשנים האחרונות אף עשתה קאמבק וכבשה אפילו את עולם הצעירים בזכות עמוד האינסטגרם הפעיל והמצחיק שלה, אז מה הפלא שהיא במגעים לככב במופע הילדים הגדול של השנה?

ציפי שביט. אלירן אביטל,
הכוכבת הכי מצחיקה. ציפי/אלירן אביטל

וואלה! סלבס מביאה לכם בפרסום ראשון כי שביט, שכבר לוהקה בשנה שעברה למופע הגדול של ההפקה שחגגה 40 שנות קיום, קיבלה שוב הצעה מהפסטיגל להשתתף גם השנה במופע הענק, אלא שהפעם, בתקווה שהוא יתקיים על הבמה ולא רק על מסך הטלוויזיה. "ציפי היא ללא ספק הבחירה האולטימטיבית למופע הזה", סיפר גורם בהפקה, "ואחרי שבשנה שעברה היא לא כיכבה על הבמה, מן הראוי שהפעם היא תזכה לכבוד הזה כי אין עוד הרבה כוכבות כמוה בארץ".

ציפי שביט מסרה בתגובה: "אכן יש מגעים ואני אוהבת את הפסטיגל וחושבת שההפקה בשנה שעברה הייתה מדהימה ומיוחדת במינה. זה יהיה מרגש להשתתף באירוע כביר כזה".
וואלה! סלבס רצתה להשתתף בתור ילדה בפסטיגל אבל הבמה לא הייתה מספיק חזקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ציפי שביט. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
תעשה שמח/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן
ציפי שביט. רפי דלויה
פסטי פסטיגל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully