וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס מפחדים שהחולצה הלבנה תירטב? "כולה פטמה"

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 0:52

חג השבועות הוא ללא ספק אחד החגים האהובים , וכן, גם המשמינים - אז וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים עד כמה הם באמת אוהבים את החג, מה הם חושבים על מוצרי חלב ומי זו לכל הרוחות רות? וואלה! סלבס ביכורים

שבועות אילוסטרציה/אבי כהן

את חג השבועות השנה עם ישראל לא יחגוג כמו שהוא רגיל - בששון ושמחה - בעקבות המצב הביטחוני הקשה בו נמצאת מדינת ישראל, אז רגע לפני שהסיוט שבו כולם נמצאים התחיל, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים המקומיים כמה דילמות שהיו לה לגבי החג הכי לבן והכי משמין בלוח השנה והתפלאה לגלות שאמנם כולם אוהבים את החג אבל לא כולם זוכרים את כל השמות שלו.

"תלוי, כילדה פחות", משתפת נטלי דדון, "אין מצב שהיתי עובר את החג בלי ביצה על הראש, שבועות בקריות זה קשוח". לעומתה, דנה פרידר דווקא מאוד מתחברת לחג הלבן, "אני מתה על החג, חג של בנות, גבינות וזה, לבן וזה", כמוה גם יעל גולדמן, "אני מתה על שבועות אני חושבת שזה החג מספר אחד".

נטלי דדון. לנס הפקות,
אוהבת את החג? נטלי/לנס הפקות

אז אם הם כל כך אוהבים את החג, אין מצב שהם לא יזכרו את השמות הנוספים שיש לו. או שכן? "חג המים, חג הקציר, חג הגבינות", ירתה דדון את כל התשובות האפשריות, כמו שניסה השף אסף גרניט כשהשיב "שבועות, ביכורים, ורק טיטי איינאו, כמו תמיד, לוקחת הכל בקלילות וגורמת לשמחה על הלב כשלא הייתה סגורה אם קוראים לחג שמחת תורה או מתן תורה.

אם הם לא בטוחים בשמות של החג, הם בטוח ידעו מי היא רות המואביה ממגילת רות, לא? "מה זו שאלה מתקילה?", זיהתה מיד ניבר מדר את התרגיל של וואלה! סלבס. לעומתה, גולדמן ולאה שנירר דווקא ידעו מיד כי מדובר ברות המואביה. ולבסוף, כמו שאתם אוהבים - הפינה של טיטי: "רות הגיבורה, רות הנביאה, מגילת רות, מלכת רות בואנ'ה תקשיב אתה מתקיל אותי של החיים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניבר מדר. אלירן אביטל,
שאלה מתקילה. ניבר/אלירן אביטל
אירוע פקטורי 54 בשיתוף עמותת הופכות את היוצרות לאה שנירר. לנס הפקות / אלירן אביטל,
מ זו רות המואביה?/לנס הפקות / אלירן אביטל

ולסיום, מי מכם לא לבש חולצה לבנה שהפכה במהרה לשקופה בעזרת קצת מים ולא ידע מה לעשות עם עצמו? אז זהו, שלדדון זה לא קרה כי "אין מצב שתראה אותי עם לבן בלי חזייה, זה לא יקרה" גם למדר זה לא קרה אבל לה, לעומת חברתה, אין בעיה, "אין לי בעיה עם שקוף אז זה פחות מביך". ורק לשף המסוקס יש סיפור שקשור איכשהו לאוכל, "לא, לא בקטע כזה אבל כן על השף הראשון שלי הצלחתי להשפריץ מרק דלעת כתום במשמרת הראשונה חשבתי שמפטרים אותי". רגע, חשבתם שסיימתם בלי סיפור של טיטי? "היה נגיד ששמתי בגד לבן וזה היה שקוף ולא שמתי לב נורא שקוף אז הסתכלתי ויצאתי מחוץ לבית וראו לי הכל פשוט". או בקיצור כמו שאומרת גולדמן, "זה לא כזה ביג דיל, יאללה כולה פטמה".

וואלה! סלבס לובשת לבן אבל אף אחד לא מוכן להשפריץ עליה מים.

יעל גולדמן. לנס הפקות,
כולה פטמה. יעל/לנס הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully