וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המפורסמים מורידים את הכפפות אל מול החמאס

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 0:52

רגע אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לדווח לכם על ההיריון של אילנית לוי ואלירז שדה, פרצה בארץ מלחמה שהביאה לא מעט מפורסמים להשמיע את קולם ולהוריד את הכפפות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

איתי תורג'מן/אינסטגרם

את הרשימה נפתח עם החדשות המעולות שוואלה! סלבס הביאה לכם לפני כולם - ההיריון המשותף הראשון של אילנית לוי ואלירז שדה. כן, הגברת הראשונה של עולם הרכילות שמרה את הסוד מספר שבועות וכיבדה את הזוג המאושר שהעדיפו לחכות עם הידיעה עד שיקבלו אישור מהרופאים כי הכל תקין.

אילנית לוי, אלירז שדה ביום חתונתם. דביר כחלון,
קולולו. אילנית ואלירז/דביר כחלון

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא זוג אחר, טרי יותר - יוגב אלקיים ובת הזוג, דנית גרינשטיין - שאחרי שקראתם כאן לראשונה על הזוגיות שלהם שהחלה לאחר שהשניים נפגשו על סט הריאליטי בו כיכב והיא עבדה כתחקירנית, עכשיו וואלה! סלבס שמחה לבשר לכם כי השניים עלו שלב ביחסים ביניהם ועברו לגור ביחד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוגב אלקיים, דנית גרינשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
עלו שלב. יוגב ודנית/צילום מסך, אינסטגרם

ממשיכים למקום השלישי, עם חדשות לא כל כך טובות, ככה זה ששי מיקה יפרח ובעלה לעתיד, מאור ויצמן, נקלעים למצב לא קל בו הם לכודים בתוך מסעדת "אורי בורי" בעכו בזמן שפרועים ערבים מאיימים לפגוע בהם ומציתים את המסעדה בזמן שהזוג מתחבא בשירותים. בדרך נס, השניים לא נפגעו והצליחו להימלט מהמקום.

שי מיקה יפרח. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
ניצלו בנס. שי ומאור/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

אל המקום השני מגיע עוד זוג מתוק - איתי תורג'מן והחברה, לור כהן - שנפלו גם הם קורבן למקרה אלימות, אלא שהפעם זה קרה בתל אביב. השניים, שהסתובבו בדרום תל אביב, לא רחוק מתחנת המשטרה, ביקשו את עזרתו של עובר אורח במציאת הכתובת אליה היו צריכים להגיע. להפתעתם, האיש החל לקלל אותם ואיים כי ירצח את שניהם. גם כאן, בדרך נס, המקרה לא נגמר באלימות ולזוג שלום.

איתי תורג'מן. ניר פקין
הותקפו במרכז תל אביב. איתי ולור/ניר פקין

ובמקום הראשון, נראה שהמלחמה לא מתנהלת רק בשטח כי אם גם באינסטגרם, ככה שמספר שעות לאחר פרוץ המלחמה, בזמן שהאחיות ג'יג'י ובלה חדיד מפרסמות פוסטים נגד ישראל וזוכות לתמיכה של דואה ליפה ודה וויקנד - המפורסמים המקומיים לא נשארים חייבים, כך שדנית גרינברג, נטלי דדון, עדן פינס ומפורסמים נוספים מורידים את הכפפות ועובדים שעות נוספות במערך ההסברה של ישראל על מנת לעודד את התמיכה בעם היהודי ולמנוע מחדשות שקריות להשפיע על דעת הקהל העולמית.

וואלה! סלבס מעודדת רק שלום.

סלבס מגיבים למלחמה. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
מורידים כפפות/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully