וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פילטרים: 5 דברים שהכוכבים חייבים *לא* לעשות באינסטגרם

16.5.2021 / 0:03

מספיק עם הפילטרים ה"טבעיים" באינסטגרם, די עם שידורי הלייב המתישים או הפרסומות בהסוואה: הנה כמה הרגלים של המפורסמים ברשת החברתיות עם התמונות והסטוריז שנמאסו... וחייבים לתקן למען האינסטוש של כולנו. וואלה! סלבס פרופיל פרטי

תיקון שבועות - האינסטגרם של המפורסמים. דורון שיינר, אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
תיקון שבועות - האינסטגרם של המפורסמים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר, אינסטגרם

בעולם שבו אינסטגרם היא לא רק רשת חברתית של תמונות, אלא כנראה הדרך הכי טובה לבחון, לתקשר, להציץ, לגלגל עיניים ולקנא - או למעשה ולקבל את כל המידע שאתם רוצים (ולא רוצים) לדעת על האנשים שאתם סקרנים לגביהם - כוכבי הבידור, בין אם גדולים, קטנים, ותיקים או מתחילים, מנצלים את פלטפורמת הצילומים והסטוריז כדי להכניס אתכם לתוך החיים שלהם באינטנסיביות. הרי הם ממש כמו כולם, לפחות עד כמה שהם מוכנים שתחשבו.

בעוד שהרכלנים המקצועיים מהתקשורת מספקים מידע שהסטארים (אולי) לא היו רוצים שתשמעו - המפורסמים מתעדים באינסטוש את כל מה שקורה להם ב"שגרה": אתם רואים אותם במצב 'טבעי'. אתם בודקים איך הם ישנים או מזיעים באימון כושר. אתם צופים בהם נהנים עם משפחה או חברים יפים ונוצצים אחרים או מצטרפים לטרנד ויראלי משעשע. הכל לצד ציטוטים 'מגניבים' ותיאורים כתובים 'חופרים', כן?

רכלו על הסלבס באינסטגרם גם כאן

אבל מעבר לבידור - דרך הרשת החברתית התמימה הזאת, אתם מקבלים מהכוכבים החביבים עליכם גם דברים שאולי כדאי לוותר עליהם, שאולי כבר מיצינו וראינו ודי, מספיק... כך שלרגל חג השבועות, וואלה! סלבס מציעה למפורסמים לעשות כמה תיקונים בפרופיל האינסטגרם שלהם, למען עולם טוב יותר, או לפחות ביצת בידור מהנה יותר און-ליין. סיי צ'יז!

seperator

הפסקת הפרסומות - בחסות הסטאר החביב עליכם

קיילי ג'נר באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר לא חובבת מותגים. כנראה/צילום מסך, אינסטגרם

כשאתם גוללים את הפיד האינסופי של התמונות, בין תמונה של דנה זרמון בבגד ים (כי זה כל מה שהיא עושה?) לבילוי של דיוויד בקהאם עם המשפחה (כי זה כל מה שהוא עושה. ממש), אתם בכלל לא שמים לב לכמות הפרסומות הגלויות והסמויות שאתם סופגים. פעם, כשערוץ 2 ההוא התחיל, עוד היו מעברונים לקראת המקבץ השיווקי, אבל כיום בעידן שבו כל מי שקונה עוקבים הופך ל"משפיען" בגרוש, שעושה מהאינסטוש ה-מו-ן כסף? לא בטוח שתשימו לב לתגית #מודעה בפוסט של מישהו שמרגיש שהוא ממותג כמו מינימום אחת הקרדשיאנ'ז.

עם זאת, כל הצפת התוכן השיווקי מביאה למצב שעוד רגע כנראה שאף אחד לא יאמין לאף אחד, כך שאולי כדאי למפורסמים להפחית בכל הזיוף הפרסומי. אחרת נגיע למצב שבו לא תקנו את זה שהדוגמן שאתם אוהבים משתמש במשחת השיניים (וגם לא תקנו אותה) או כשתראו את הקפה הנמס שההוליוודית שותה - אין מצב שתחשבו שלא שילמו לה על זה. אז זהו, שזו כנראה בכלל הפעם הראשונה בחייה שבה לגמה מהמשקה, למרות שציינה שהיא "חולה עליו כבר שניםםם". להקיא. #לא_ממומן

אלה ששומרים על הפרטיות מפני מציצנים. בערך

טיילור מלכוב באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
כן, כך כל מי שלא עוקב ברשת אחרי טיילור מלכוב מכיר אותה/צילום מסך, אינסטגרם

בשנים האחרונות, מאז שהרשת אפשרה לכולם לחסום את הגישה לפרופיל האינטימי שלהם ולאשר צפייה אך ורק לאלה שבאמת רוצים שידעו הכל, חלה גם תפנית מפתיעה בניהול החשבון בקרב היפים והנוצצים: יש כאלה שמונעים מכולם לראות להם, רק כדי שיבקשו אישור, יתחילו לעקוב ופשוט לא יעזבו, מחשש שיפסידו משהו בעתיד. מספר העוקבים? עולה!

אז זהו, שמלבד החשיבות העצמית שכוכבנית רשת כזאת או אחרת מייחסת לעצמה או לגאונות השיווקית בפרופיל חסום שמקבלים אליו גישה, כאשר כבר התחלתם להציץ למפורסם, כנראה שתגלו שחייו לא כאלה מרשימים. חלאס, ידוענים, ביקשתם לחלוק עם כולם את היום-יום שלכם? אז אין באמת סיבה לחסום את הפרופיל לציבור, מלבד הפחד שיגלו שגם אצלכם #משעמם.

טבעי זה הכי, הכי, הכי... לא טבעי

אלין כהן באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן עם פילטר. אילוסטרציה/צילום מסך, אינסטגרם

בשתי מילים: פילטר פריס. בקצת יותר? מעבר לכך שאינסטוש גנבה לסנאפצ'ט את הטריק והלבישה לכל בעל סמארטפון אוזניים של כלבלב, אין דבר יותר בלתי נסבל מאשר פילטרים מוגזמים שהופכים את החיים של המצולמים לקצת (הרבה) יותר יפים. כיום, אפילו הכוכבים שהכי מתגאים בעד כמה שהם "אמיתיים" או "נטולי גרם איפור", לא יכולים להימנע מהתיקונים הקטנטנים באמצעות הפילטרים הבלתי נראים, שמסתירים את כל הפגמים.

נכון שאי אפשר לכנות אותם שקרנים, כי התוצאה אמנם לא ברמת פוטושופ, אבל המסר שעובר למעריצים? מודל יופי (טופי), אבל כזה שהוא מאוד לא טבעי. #בלי_מייקאפ_עם_פילטר

לייב מתוך הסלון, למרות שמדובר בשיעמומון

קלואי קרדשיאן באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
בשידור חי? למי אכפת. קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

טירוף הקורונה העולמי הביא את כל מי שחשב שהוא משהו באינסטגרם, ממיילי סיירוס ועד לאסי עזר, לחשוב שאפשר להנחות תכנית ראיונות (עם החבר הטוב שלו בתפקיד האורח) בשידור לייב באינסטוש, להנאת העוקבים. מעניין? לא, לאף אחד לא היה אכפת. אחרת איך תסבירו שכוכבים עם מיליוני עוקבים, מאות אלפי לייקים והמוני מציצנים בסטורי, הביאו לשידור החי ברשת החברתית לא יותר מכמה מאות עד אלפי צופים בודדים, בכל זמן נתון? #בשידור_חוקר

ועוד בקשה: את הדברים האישיים תתנו לוואלה! סלבס לפרסם?

אסי בוזגלו באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
נחשו של מי התינוק? היד של אסי בוזגלו, אשתו עדי ובדיקת ההריון/צילום מסך, אינסטגרם

אין מה לעשות, התקשורת הישירה של המפורסמים עם הקהל ברשתות בשנים האחרונות, הביאו את האנשים הכי מעניינים בביצת הבידור "לשלוט בסיפור בעצמם" ולפרסם באופן אישי מידע שמעורר המון עניין, מטעם עצמם, עבור העולם. נניח, שהם מצפים. שהתארסו או נפרדו. איך בחרו לקרוא לבייבי, לאן הם טסים או סתם את דעתם בעניין שלא קשור אליהם.

זה אולי קצת קטנוני מצד וואלה! סלבס לבקש, אבל הם הופכים את החיים שלה להרבה יותר קשים - אז היא מתחננת אל הסלבריטאים, די, מספיק, אתם הורסים לה את העבודה, שמרו הכל לעצמכם בסוד ותנו לה לגלות לגולשים את המידע המעניין הזה ראשונה. טוב? טוב, תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully