וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לפני השחרור: ציפי רפאלי יצאה לחופשה של 24 שעות

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 22:48

כמעט שמונה חודשים לאחר שנכנסה לכלא, בגין עבירות מס - אמא של בר רפאלי יצאה לחופשה בת 24 שעות בבית המשפחה שבהוד השרון, שלאחריהן היא תחזור לבית המאסר, נווה תרצה לעוד 18 יום עד לשחרורה המלא. וואלה! סלבס מקבלת פס

בווידאו: גזר הדין במשפטן של בר וציפי רפאלי/צילום: ניב אהרונסון

18 ימים - זה הזמן שנשאר לאסירה ציפי רפאלי לרצות בבית הכלא עד שתשתחרר לביתה ותחזור לחיק המשפחה, אלא שהיום, מבלי שום הודעה מראש, החליטו בנווה תרצה להיענות לבקשתה של הרפאלי ולהעניק לה חופשה קצרה בת 24 שעות, במהלכן תשהה אמה של בר רפאלי בבית המפורסם שלהם שבהוד השרון.

דיון בנושא עסקת הטיעון של ציפי ובר רפאלי. השלום, ת"א. מגד גוזני, אתר רשמי
שוחררה לחופשה ביתית/אתר רשמי, מגד גוזני

על פי מקורות יודעי דבר, רפאלי שוחררה היום תחת מעטה כבד של סודיות, כך שמחר, במהלך היום, היא כבר צפויה לחזור לכלא - שם תמשיך לרצות את המשך העונש שנותר לה, 18 ימים, זאת לאחר שקוצץ חצי מעונשה, כך שבמקום 16 חודשי מעצר, היא תשהה בכלא הנשים רק שמונה חודשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ציפי רפאלי, בר רפאלי. ניר פקין
תבלה עם המשפחה/ניר פקין

כזכור, רפאלי נשפטה למאסר זאת לאחר שבית המשפט החליט לקבל את הסדר הטיעון של ציפי ובתה בר, במסגרתו הורשעו בחודש יולי בשורת עבירות מס בשווי מיליוני שקלים. בנוסף לעונשים, כל אחת מהן תשלם קנס בגובה 2.5 מיליון שקלים, ובר, כזכור, נשלחה לעבודות שירות. התיק עסק בעיקרו בשאלה האם הדוגמנית הבינלאומית הייתה תושבת ישראל בשנים 2012-2009, שבמהלכן, כך על פי הערכות רשות המיסים, הפיקה הכנסות של כ-24 מיליון שקלים. על פי כתב האישום המתוקן, שבו הודו האם ובתה בעבירות המיוחסות להן, הן ביצעו שורת פעולות כדי להתחמק מתשלום מס על אותן הכנסות. כך למשל, דאגה האם שבשלוש דירות שבר התגוררה בהן בישראל באותן שנים, נכתב כי השוכרים הם אחיה או האם עצמה.

וואלה! סלבס מחכה לציפי עם יומן לשמוע על החוויות ובעיקר ללכת איתה לקניון.

דיון בנושא עסקת הטיעון של ציפי ובר רפאלי. השלום, ת"א 20 ביולי 2020. מגד גוזני, אתר רשמי
חופשה של 24 שעות/אתר רשמי, מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully