וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה, בערך: לינור סביניק נשרפה על סט הצילומים!

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 0:51

זה היה אמור להיות עוד יום של עבודה (ופינוק) עבור יוצאת "האח הגדול", שנבחרה לפרסם תכשירים קוסמטיים. אבל אז, תאונה לוהטת מאחורי הקלעים השאירה את לינור סביניק המומה, כואבת ולא רגועה בכלל. וואלה! סלבס אלוורה

לינור סביניק. סם יצחקוב,
אאוץ'. לינור סביניק/סם יצחקוב

לינור סביניק בטח חשבה שהחיים שלה אחרי "האח הגדול", הריאליטי שבו כיכבה עד לא מזמן כאחת מדיירי העונה האחרונה, יהיו פרחים, פרפרים, דבש, מעריצים, כסף ופלאשים של צלמי הפפראצי. אבל היא בטח לא האמינה שעבודה שתעשה אחרי שתצא מהבית המצולם ביותר במדינה, תגרום לה לכאב מיותר... אבל ככה זה כשאת נשרפת על סט הצילומים. לא ב"כאילו", היא באמת, אבל ממש, נשרפה!

רכלו על התאונה של לינור סביניק גם באינסטגרם

לינור סביניק. סם יצחקוב,
כאב, אילוסטרציה/סם יצחקוב
לינור סביניק. סם יצחקוב,
הבל החן, שקר היופי. לינור/סם יצחקוב

מה שקרה הוא שסביניק הענוגה, נבחרה לאחרונה להוביל קמפיין עבור חברת הקוסמטיקה כחול-לבן "KB PURE", שמוצריה מטפלים גם בבעיות עור ואקנה, אלה שלינור חשפה שמאוד מפריעים לה בעצמה בתקופה שבה כיכבה על המסך. עד כאן הכל טוב? אז זהו, שכאשר הגיעה ליום הצילום באולפן תל אביבי ונערכה לקראת ה"אקשן" מאחורי הקלעים, עם צוות האיפור ועיצוב השיער, נכוותה בטעות ממכשיר לוהט לסלסול השיער שלה. אאוץ'.

נשמע לא נורא? אז זהו, שמתברר שעבור לינור הרגישה, העור השרוף לא רק שצרב ברמה בלתי נסבלת, אלא ממש התחיל להתקלף. נכון, אלא סכנות המקצוע, אבל אחרי עצירה של דקות ארוכות רק על מנת להרגיע את הגברת, היא הייתה מוכנה לחידוש הצילוים ואפילו זכתה לביקור על הסט של שותפה העסקי החדש, תום חיימוב. פיו.


וואלה! סלבס שרופה על מאכלים היישר המנגל, מבחינתה שהלשון שלה תישרף בכל ארוחה מחדש.

עוד בוואלה!

כולם יצאו מהבית: איזה אולסטאר הייתם שמחים לראות שוב ב"האח הגדול"?

לכתבה המלאה
לינור סביניק, תום חיימוב. סם יצחקוב,
תראו, גם החבר מהבית תום חיימוב הגיע לבקר את לינור סביניק/סם יצחקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully