וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי ואלירז שדה מצפים לבייבי ראשון

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 12:30

פרסום ראשון: שנתיים וחצי לאחר שנשבעו אמונים האחד לשנייה, עכשיו אפשר סוף סוף לספר כי אחד הזוגות הכי יפים ונוצצים בתעשיית הבידור מצפים לבייבי ראשון שיגיח לאוויר העולם ממש בעוד מספר חודשים. וואלה! סלבס סנדקית

אילנית לוי/תמונות גולשים

יש ידיעות שוואלה! סלבס פשוט מתפוצצת מאושר להביא לכם, בטח כשמדובר בשני אנשים שהיא ממש אוהבת כמו אילנית לוי ואלירז שדה - אז תוציאו את הקונפטים, תכינו את המעטפות וסמסו מזל טוב לאחד הזוגות הכי יפים ומתוקים שקיימים בתעשיית הבידור, שבקרוב מאוד יביאו לאוויר העולם את הבייבי הראשון שלהם.

אילנית לוי, אלירז שדה. רפי דלויה
קולולו. אלירז ואילנית/רפי דלויה

וואלה! סלבס שמחה להיות הראשונה שמבשרת לכם כי לוי ושדה, שנישאו לפני שנתיים וחצי באירוע נוצץ ומרגש, שכלל את כל החברים מהתעשייה, שומרים בסוד את דבר ההיריון כבר מספר חודשים - אבל כעת, אפשר לספר כי ממש בקרוב, השניים יקבלו לאוויר העולם את הבייבי הראשון המשותף שלהם, שיצטרף לתא המשפחתי שכולל את הילדים של מלכת היופי במיל' ליאם ואלין, שעל פי מקורבים, נרגשים לקראת בואו של הבייבי החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילנית לוי, אלירז שדה ביום חתונתם. דביר כחלון,
מברוק!/דביר כחלון

לוי, שכבר נמצאת בחודשי הריון מתקדמים, הצליחה לשמור את המידע בסוד וסיפרה רק לקומץ מצומצם של בני משפחה וחברים מחשש לעין הרע, כך שכבר ביום שישי שעבר - רגע אחרי שבעלה עלה על טיסה לצילומים במרוקו - תכננה הכוכבת להוציא את הידיעה ואף דיברה על כך בתכנית שלה "גלית ואילנית" (שמצולמת בחמישי), אלא שאסון הר מירון עצר את התכניות והזוג החליט לדחות את פרסום הידיעה. "היא העדיפה לדחות כמה שיותר את פרסום הידיעה כי מי שמכיר את אילנית יודע שהיא חוששת מעין הרע ולכן רק מעט מאוד אנשים היו בסוד העניינים, מה גם שהיא הצליחה להסתיר את זה יפה והמשיכה להצטלם ולככב בקמפיינים מבלי שאף אחד ישים לב", סיפרה חברה טובה.

אלירז שדה, אילנית לוי. רפי דלויה
איזה הורים מהממים!/רפי דלויה

כזכור, לוי ושדה הכירו ב-2011 לאחר ששדה יצא מבית האח הגדול והתארח בתכנית של לוי - מאז, הניצוצות הוצתו והשניים פצחו בקשר רומנטי, שאמנם ידע עליות ומורדות אבל הסתיים בחתונת ענק ב-2018 כשאל החופה ליוו את מלכת היופי במיל' שני ילדיה, ליאם ואלין. כעת, מצפה למשפחה המתוקה תוספת קטנה ממש בעוד מספר חודשים.

וואלה! סלבס כבר ביקשה מאילנית להיות הסנדקית אבל היא ממשיכה לסנן אותה.

חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
בן או בת?/ניר פקין
אלירז שדה, אילנית לוי, אלין גולן, ליאם גולן. אור גפן,
מרחיבים את המשפחה/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully